Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av J B - 10 augusti 2008 18:44

Vart en riktigt slapp dag. Dock massa träning med Wii, körde 30min på Fit och sen har de även blivit Wii sports. Då de inte blivit någob promenad idag. Skit tråkigt väder med bara regn. Så de får bli mera träning med fit. Älsklingen har nyss åkt på träning. Barnen är nybadade och nu är de ännu mera slapp som gäller.


Melanie är nu helt bra i magen, bara 9 dagar tog de innan de vart till normalt. Oliwer är inne på sin 6e dag nu, enbart gjort 2 gånger idag, så jag hoppas innerligt att de är slut imorrn, för jag saknar mitt jobb. Ska jobba på tisdag. Känns helt sjukt att man saknar det o saknar att få jobba.  Men de är väl tur de, går ju bara till v34. Sen har jag inget mera på schema, hoppas på att få jobba en del efter Tunisien iallafall. Måste leta jobb med. Vägrar att gå hemma igen. De är sååå tråkigt.


Resten av kvällen består av att slappa o kika på tv, käka fruktsallad o dricka the.

Av J B - 10 augusti 2008 10:26

Träningsvärk! Ja jag har träningsvärk idag. Tränade Wii igår morse, och sen var jag ju ute o gick igår. Så de känns i kroppen, då de var evigheter sen juh. Så idag blir de mer spelande på Wii och ska även ge mig på en promenad senare till kvällen.

Melanie kom hem strax före 21 igår, super trött. Så vart bara massa pussar o gos o sen läggdags, hon somnade på en gång efter välling. Vi gick upp nu imorse vid 9:30. Så de var skönt att sova lite imorse.

Idag vet jag inte alls vad vi ska göra? Förmodligen bara slappa? :)

Ovido - Quiz & Flashcards