Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av J B - 8 augusti 2008 14:53

Ska bli så underbart att vara ledig i helgen o ha mina älsklingar nära. Har spelat Wii sports nu medans Melanie sovit, Oliwer har legat o kikat på .. De gillade han. De är verkligen skit skoj. Blir alldeles varm i kroppen, dags för en dusch och sen ska jag börja med maten. Jobb 17-21.30


Ska ni andra göra ikväll??

Av J B - 8 augusti 2008 10:03

Idag är jag hemma med VAB, men jobbar kvällen. Sen är jag ledig helgen, ända tills tisdag. Hade ju faktiskt tänkt att åka till mora nu när jag var lite ledig, är ju som sagt över 1år sen vi var dit nu. Men vill inte åka nånstans då barnen är som de är i magarna. Melanies rumpa är nästan bra nu, pyttelite rött kvar. Däremot har Oliwer fått känna på hur de känns nu, och han skriker så fort man ska tvätta. :( Fattar inte hur läänge detta ska hålla på?

Ovido - Quiz & Flashcards