Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av J B - 9 augusti 2008 19:07

Vart inte riktigt som tänkt idag, svärmor ringde imorse och sa att vi inte behövde ha Millie här, och så frågade hon hur barnen mådde. Melanie har ju inte vart dålig i magen någonting sen på dagen igår. Jag spelade sen lite wii och så ringde telefonen igen, hon igen. Frågade om de fick ta med sig Melanie eftersom hon inte var nå dålig längre. Så visst fick dem det, de skulle iväg på släkt fest. Så de kom och hämtade henne runt 13. Skönt att barnen kommer ifrån varandra lite, de behöver det för att inte bråka o vara så nära på hela tiden. Skönt att ha bara ett barn o tänka på och göra allt med. Tanken har faktiskt kommit några gånger i min skalle, hur skulle allt ha vart om jag bara haft Oliwer o valde att göra en abort med Melanie i magen? Med tanke på hur situationen var då jag väl testade positivt med henne. Så den tanken har verkligen slagit mig några gånger. Men de är inget jag går o grubblar över, väldigt glad att jag inte gjorde en abort. NOg har de vart jobbigt o är då de bråkar. Men kärleken till dem är enorm och jag ångrar såklart ingenting. Men de är bara tankar som kommer upp ibland. Och nu kände jag bara för att skriva om dem. Nog om detta! Jag älskar mina båda fisar. Saknar faktiskt Melanie väldigt mycke, även om de vart skönt att ha bara ett barn idag. Så hur jag ska överleva denna vecka i Tunisien utom dem, de är en större fråga? Men jag behöver verkligen få ladda batterierna. Då man aldrig annars är ifrån dem så. PUNKT!


Iallafall så frågade jag Oliwer vad han ville hitta på idag då vi var själva, svarade leklandet så vi åkte dit, men tråkigt nog hade de stängt för ett tag fram över. Så vi åkte ut till Bergvik och kikade lite, vidare sen till ÖB. Efter de somnade han i bilen, så han fick sova en stund. Bestämde oss sen för att åka o hyra en film. Slutligen åt vi middag på MAX, ( jag åt delifresh kyckling med morötter :) Slutligen hem efter några timmar ute, för att sätta igång Emil i lönneberga o Oliwer fick sitt lördagsgodis.

Jag har tagit mig en promenad på 50minuter vilket känns i hela kroppen. Känns som kokt spaghetti. De var verkligen evigheter sen jag var ute o gick eller var o träna. Har inte blivit så mycke tid eller ork till de över då man jobbat massor o endå rört på sig en del i jobbet, då man går o cyklar mycke. Men nu ska de bli ändring på det. Ska komma igång med all träning igen.


Men nu är de dags för duschen för min del, sen ska jag mysa ner mig i soffan och längta tills Melanie kommer hem, när hon nu gör de? :)


N, O & M, är de bästa i livet! Utan någon av er skulle jag inte klara av att leva. Jag älskar er!


Nu vart de långt, men ingen som tvingat er att läsa!

Av J B - 9 augusti 2008 09:52

Kvällen gick fin fint igår, riktigt snabbt o smidigt.

Kom hem och älsklingen stod o spela Wii. Så vi spelade lite. Somnade sen på soffan, var ju så trött.

Nu är vi iallafall uppe, får se vad vi ska hitta på för nåt idag?

Svärmor kommer hit sen vid lunch och lämnar Millie, som vi ska ha här idag.


Även ett stort grattis till Lisa & Anders som gifter sig idag! ;) Hoppas ni får en mysig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards