Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av J B - 18 augusti 2008 18:09

Idag är de en vecka kvar tills vi lämnar Karlstad för sthlm.


Sen ångest vill jag lova, barnen har spenderat 10 timmar på dagis idag, de känns skit. Men kan ju inte göra så mycke annat när jag går för en som annars har heltid och har pass till 16 denna vecka. & idag fick jag larm 15:55, var ju lagomt kul. Noot. Stressa som en tok för att hinna och hämta barnen vid 16:30. Var bara hem o fixa middag och nu sitter Melanie i mitt knä o kramar om mig o pussar på mig. Oliwer kikar på bolibompa. De ska i säng om en timme för jobbar samma tid imorrn. Enda fram tills onsdag kommer jag knappt få se mina fisar ;( Onsdag har jag delad tur oxå, med bara 2 timmar mellan från de jag slutar tills jag går på kvällspasset. Men de är bara att bita ihop dessa dagar. Tur de inte är såhär jämt, de skulle jag aldrig stå ut med.

Barnen ska få duscha av sig efter bolibompa med, och jag ska själv ta mig en dusch o sen slappa i soffan tills älsklingen kommer hem från sin match.

Ovido - Quiz & Flashcards