Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av J B - 11 augusti 2008 20:11

Har just tränat, så man är alldeles varm i kroppen. Vart inte så länge som jag ville, träningsvärken gör sig påmind, men endå jag är nöjd för idag. Så nu sitter jag med en god smootie gjord på hallon/björnbär. Sen är de dags för duschen för min del, ska försöka lägga mig tidigt ikväll så jag orkar med imorrn.


Sakna min älskling!

Av J B - 11 augusti 2008 18:17

Idag har vi inte alls gjort mycke.

Nyss ätit middag o vattenmelon till efterrätt. De är ju sååå gott. Barnen älskar det med. Så nu är de bolibompa på och sen ska de i säng efter 19, då vi ska upp vid 5:30 imorrn.

När barnen har lagt sig , så blir de träna med Wii fit. Älsklingen är iväg på match så.

Av J B - 11 augusti 2008 11:38

Om 2 veckor så åker vi till Sthlm. De känns som de är jätte länge kvar tills vi ska sitta på planet till Tunisien. Men dessa 2 veckor kommer nog gå lika fort som veckorna alltid gör.


Herregud vilken träningvärk jag har i kroppen asså, av detta Wii. Men gud vad skönt de är på ett sätt, då tar de ju verkligen. Körde lite nu imorse medans jag o Melanie väntade på att Oliwer skulle vakna, som han gjorde vid 10. Annars tar vi de bara lugnt idag.


Vad gör ni idag?

Ovido - Quiz & Flashcards