Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Då har de hänt IGEN!!

Av J B - 7 maj 2008 20:26

Var på utvecklingssamtal om båda barnen, vilket gick kanon bra, bara positivt, så de kändes kanon att höra. Sen då när jag skulle hämta barnen så berättar de att denna tjej bitit Melanie en andra gång, blir så jävla förbannad! Fan ska hon bita på mitt barn för! Förbannade jävla unge!!

De känns inge vidare att lämna henne där nu när de hänt 2 gånger liksom!



Resten av dagen spenderade vi tid ute, hämtade paket som var skickat till barnen från J med kläder i, postade paket, köpt kepsar till barnen. Sen var de bara hem o fixa med maten, för sen skulle svärmor komma hit o ha barnen. Så älsklingen och jag har vart lite själva, var på systemet o fixade inför helgen. Vart även glass nere vid vattnet. Min älskade! <3

Vad man nu ska hitta på är frågan? Ingen som helst lust att kika på hockey som älsklingen gör..

 
 
Lotta

Lotta

7 maj 2008 22:32

Men vad är det för fel på ungen liksom? :S Kan ju inte gå runt å bitas sådär...förstår att det inte känns roligt att lämna henne där nu. Kram på er

http://liz83.blogg.se

 
Ingen bild

Niklaz

7 maj 2008 22:37

det vart inte så mycke hockey du! ;)

 
Elin

Elin

8 maj 2008 07:56

Va tråkigt att de har hänt igen! :(

http://elii2n.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hellyh

8 maj 2008 08:47

Vad säger fröknarna till försvar? Hur gammalt är barnet & har dem samtalat med barnets föräldrar?

 
Malin

Malin

8 maj 2008 08:50

Nä, har hon bitit M igen? Har inte fröknarna någon uppsikt över barnen? Är tjejen lika gammal eller är hon äldre? Jag är back in buisness nu, har suttit fast mellan två leverantörer =/ Hoppas att allt är bra med er i alla fall :) Kram

http://hemmahoshellgren.blogg.se

 
Ingen bild

Jessiie

8 maj 2008 11:30

Hellyh, hon är 3år. nu sa dem att de ska hålla extra koll då hon är i närheten av Melanie, men de känns ju inte så troligt. Känner mig bara nervös för att hämta barnen ifall de blir fler gånger.

Malin, hon är 3år. Man kan faktiskt undra .. men de skulle nu ha extra koll, men de återstår väl att se, nervös iallafall är man för att hämta barnen .. händer en gång till då vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Annars är allt bara fin fint med oss. Själv? kram

 
Ingen bild

Hellyh

8 maj 2008 19:21

Jag tycker att du ska begära utav fröknarna att dem ska samtala med flickans föräldrar. Barnet är ändock inte så himla litet. (Jag trodde det rörde sej om ett barn på 1-2 år, som då kanske inte är så väl förstådd i vad den gör rätt & fel). & är du orolig är det ju extra viktigt för personalen att dem pratar med hennes föräldrar & hade jag varit hennes föräldrar hade jag mycket väl velat bli informerad om det där.

 
Ingen bild

Jessiie

8 maj 2008 19:27

hellyh, har tänkt på det, är de inte deras skyldighet att berätta för hennes föräldrar att hon bitit ett annat barn? 2 gånger dessutom. Jag tycker ju självklart de är sak man berättar vad ens barn gör, så de borde väl endå ha pratat med dem ?

 
Ingen bild

Emelie

9 maj 2008 12:47

Nellies avdelning ska bli en 1-3 års grupp så nu kommer alla avdelningar att slås ihop. Och där är 2 st barn i den åldern som bits. Oroar mig redan för detta då det hänt en gång innan. SUCK

 
Ingen bild

Jessiie

9 maj 2008 19:05

Emelie, ja de förstår jag! De lät inge skoj alls :(

 
Ingen bild

Hellyh

11 maj 2008 15:06

Det borde det mycket väl vara, sen om dem har agerat som dem ska är svårt att veta. Lättast är om du tar upp detta med dem & inte minst för din egen skull, så du kan känna en viss lättnad.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards