Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av J B - 21 augusti 2008 18:48

Idag har jag haft ett riktigt sug efter sötsaker, helt sjukt vad jag längtar efter godis och gott naturgodis. Så jag måste nog faktiskt ta o åka o handla lite när älsklingen kommer. Känns som att jag faktiskt inte orkar bry mig just nu vad jag äter, när man ska på semester med snart. Så de kommer bli att man unnar sig o äter massa gott. Så de får bli nya tag med allt när vi kommer hem från semestern.



Av J B - 21 augusti 2008 13:28

Var fortfarande trött då barnen vaknade imorse, de känns att jag jobbat många timmar på dessa dagar. Vi gick iallafall upp och åt frukost o sen gjorde oss klara. Mormor & morbror kom hit o hämta oss , så vi åkte ut till bergvik o handlade lite små saker, slutligen handling på Willys. Än är de lite att fixa, men de får göras imorrn.

Väl hemma, så vart de lunch o sen fick barnen lägga sig för vila.

Ska pyssla lite när de ska upp snart igen, mormor köpte massor med pärlor till Melanie, så vi ska göra lite halsband o armband, o Oliwer fick massa bilar. Så de blir mest lek o bus idag.


Jag längtar sååå, inte många dagar kvar nu!

Ovido - Quiz & Flashcards