Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av J B - 13 augusti 2008 20:37

Vart lite ändring på schemat med jobb idag, men barnen fick gå sina timmar på dagis iallafall, så jag gick hem efter lämnat dem, åt lite frukost o låg o kika på tv. Tänkte åka o träna imorse när gymmet öppnade vid 8, men då började de ju såklart att regna massor o hade ingen som helst lust till att cykla i det. Så jag somnade på soffan, vaknade gjorde jag av att älsklingen skickade mess vid 10 och tur var väl det. Hoppas på att kunna sova nu ikväll bara. Roade mig med att ligga på soffan o kika på tv, spelat Wii och inte gjort så mycke mera. Vart väldigt slö idag. Hämtade barnen vid 14 och då gick vi ner till parkleken och var där tills älsklingen slutade vid 16, så han hämtade upp oss och hem o åt middag.

Har även vart ute på en 5km promenad, kom hem o gjorde barnen klara o de fick lägga sig. Precis duschat, ska slänga mig i soffan o mysa med min älskling till en film tror jag.


Godnatt!

Av J B - 13 augusti 2008 11:59

Har inte ett skit jag vill dela med mig av till er!

Ovido - Quiz & Flashcards