Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av J B - 15 augusti 2008 21:41

Kvällen har gått kanon, lika bra som igår. Var klar redan vid 20:30, så istället för att sitta där nere o glo på varandra, så tyckte Kristian att jag kunde åka hem o skulle de nu mot förmodan bli nåt larm så har jag ju inte långt till jobbet så då skulle han ringa. Men de har de inte blivit. Så de var skönt att komma hem lite tidigare.


Nu är de film dags snart, får se om jag lyckas hålla mig vaken? Troligtvis inte ;) Haha .. men men.

Av J B - 15 augusti 2008 14:24

Riktigt skönt, vi tog oss en promenad ner till parkleken, så barnen fick roa sig där ett tag o leka. Traskade sen hemåt för att hem o äta lunch, var en trött Melanie trots den långa sovmorgonen, så hon somnade på en gång efter lunch, jag och Oliwer har spelat lite Wii, gör inte alls mycke just nu. Inte länge kvar heller tills man ska iväg till jobbet.

Av J B - 15 augusti 2008 10:26

Sovmorgon idag, Oliwer vaknade först till vid 06 och Melanie strax efter 7:30. Då fick hon sin välling, så hon somnade om. Vaknade gjorde jag då båda låg o ropa på sina rum när klockan var 9:45. Riktigt skönt. Så nu har vi nyss ätit frukost, ska alldeles strax klä på oss och gå ut o leka. Får passa på nu när vädret är helt ok. Sen jobbar jag kvällen idag igen, börjar dock 16 idag, så älsklingen ska komma hem lite tidigare men vi möts bara i dörren för att sen ses när jag slutar. Gillar inte sånna här dagar, men de blir så ibland.



Ovido - Quiz & Flashcards