Alla inlägg under mars 2010

Av J B - 2 mars 2010 16:24

Lovely.

Skönt att solen tittar fram, hoppas detta håller i sig nu och snön börjar smälta.

Slutade 15:30 idag, så vi har nyss kommit hem.

Ska strax börja med maten och sen ska barnen få sig en dusch innan läggdags.

2dagar kvar sen är jag ledig igen ;)

Av J B - 1 mars 2010 18:05

Katrin ringde tidigare idag när jag och barnen bakade sockerkaka och undrade om barnen ville följa med och se på bio. Så hon var hit och hämtade dem och de har nyss kommit hem. Jag själv har bara slappat hemma och legat på soffan och läst.

Nu lite mat i magen och sen ska barnen göras klara för sängen.

Av J B - 1 mars 2010 12:13

Med jobbet idag, men jobbat har jag gjort. Men slutade tidigare, så jag klagar inte. Slutade redan strax efter 11. Så har inte heller hämtat barnen ännu, ska ner om en timme och hämta hem dem i snö vädret. Fy vad less jag är på all snö som bara vräker ner. Får se vad vi ska hitta på när barnen kommer hem, kanske baka något?

Ovido - Quiz & Flashcards