Alla inlägg under mars 2008

Av J B - 19 mars 2008 14:44

Kommer till dagis och får veta att ett nytt barn har bitit Melanie i handen, vilket gjorde mig tokig inombords!!

Ska man behöva gå här hemma o vara orolig varje gång man kommer o ska hämta barnen på dagis att detta barn kanske har gjort de igen ?

Är så irriterad så de är nåt fruktansvärt!!

Av J B - 19 mars 2008 12:02

Igår kväll åkte vi till skoghall för att kika på hockeyn, barnen somnade efter halva .. vaknade till när vi bar ut dem till bilen men slocknade på en gång när vi kom hem.

Imorse lämnade jag barnen vid 9 som vanligt, sen var de en promenad som stod på schemat till gymet, vilket tog 45min att gå dit. Körde gym 45min & 15min på crosstrainern. Slutligen 45min promenad hem sen. Jag är helt matt i kroppen, skönt som tusan att få röra på sig men just nu är jag alldeles slö, en varm dusch väntar bara jag skrivit klart här, sen tillbringa tiden på soffan tills barnen ska hämtas. Så idag känner jag mig riktigt duktig, endå rört på mig massor denna vecka, 3½timmes promenad & 1h gym från i måndags nu. :)


Niklas, Oliwer & Melanie, vilken käärlek jag känner. Ni är mitt allt!


-1,0



Av J B - 18 mars 2008 16:51


Dåligt humör! Grr ..

Av J B - 18 mars 2008 12:05

Väder ute vill jag lova, efter jag lämnade barnen så tog jag mig en lång promenad på 1h 10min. Kanon skönt. Var alldeles matt i benen när jag kom hem igen. Verkligen underbart att solen skiner, lite kyligt var de dock men blir på så mycke bättre humör med solen.

Älsklingen är hemma idag, så åkte iväg en sväng o fick handlat, sen tog vi oss en tur i solariumet. Skönt.

Så nu är vi bara hemma o slappar, barnen ska hämtas vid 14.


-0,7.

Av J B - 17 mars 2008 20:49

Efter barnen hade fått middagen i sig så tog jag mig en 50min lång promenad, vilket var kanon skönt.

När jag sen kom hem så vart de bad för hela slanten för mig o barnen.

Så nu sitter man här en stund, älsklingen åkte precis till träningen.

Håller alla tummar o tår för dig idag älskling! <3

Av J B - 17 mars 2008 12:29

Ja vi tog oss en promenad ute, för att få lite frisk luft o så behövde jag posta ett paket. De var riktigt jobbigt att köra vagnen pga all snö. Så denna promenad kändes vill jag lova. Melanie var jätte trött och höll på att somna flera gånger i vagnen på hemvägen, så hon fick sig en flaska välling som lunch för hon hade aldrig orkat äta lunchen, hon slockna på en gång. Oliwer har nyss ätit lunch o nu har han lagt sig en stund, själv ska jag slappa på soffan. Trött, slut o huvudvärk.

Av J B - 17 mars 2008 09:55

Ja jag som ville ha vår, inte massa j-a snö!

SUCK!

Av J B - 16 mars 2008 19:21

Efter barnen sovit middag så tog vi oss en tur ute, åkte förbi hos älsklingens mamma för att lämna en resesäng, lämnade barnen där en timme för att åka till IKEA o spana lite. Hämtade sen upp dem för att bege oss hemåt för att börja med maten. Slängde ihop en kladdkaka med. Så nu är vi mätta vill jag lova. Barnen leker just nu, ska snart göras klara för sängen. Singing bee som väntas o sen blir att se en film innan sängen väntar, förhoppningsvis ska jag försöka hålla mig vaken! :)


Niklas, Oliwer & Melanie NI betyder allt! <3

Ovido - Quiz & Flashcards