Alla inlägg under mars 2008

Av J B - 16 mars 2008 10:37

Helt klart rätt låt som vann igår.

Jag somnade ju som vanligt till filmen vi kollade på sen, skandal. Att jag inte kan hålla mig vaken. Idag är jag sjukt trött o ont i huvudet.

Vaknade gjorde jag av att Melanie stod o ropa mamma och pappa kl 9.

Då sov Oliwer ännu, så vi började lite smått att äta frukost själva.

Nu kikar Oliwer på bilar, ovanligt eller inte :) Melanie leker med allt möjligt.


Ha en trevlig dag.

Av J B - 15 mars 2008 18:55

Drog ut till bergvik tidigare idag, hämtade upp Emma innan. Så kikade lite där. Hittade en jacka till Oliwer så de var skönt att ha han klar, ska hittas till Melanie med.

Hem o fixade mat, sen har de vart bus bus bus.

Barnen är nu nyduschade och ska invänta Melodifestivalen :)

Av J B - 15 mars 2008 17:38

Ja minst sagt, Melanie vaknade inte förens 11:20 idag! Chock!!

Såhär sov hon då jag tittade till henne 10:30 :)

Av J B - 15 mars 2008 10:12

Inlägget jag skrev igår att jag ville ni skulle lämna en kommentar vilka ni var som läste, ENBART 3 stycken lämnade av 45 stycken!

De är verkligen värdelöst! Är de så svårt att bara lämna ett litet hej efter sig när ni enda kikar in, kommentarer uppskattas alltid!


Tummen ner för er!

Av J B - 15 mars 2008 10:09

Lika var de imorse med Melanie, hon låg o prata en stund, så länge hon inte skriker så vet jag att hon oftast ligger o pratar för att somna om nästan på en gång, sagt o gjort. Hon sover ännu, Oliwer kikar på bilar och vi väntar på att hon ska vakna, så att vi kan äta sen frukost tillsammans :)

Underbara morgon med att vakna upp med min älskling, myyys!

Han åkte för en stund sen för att åka o städa ur de sista i hans lägenhet, för idag kommer han som ska hyra från han.

Sen får vi se vad dagen har att erbjuda ? :)


Niklas, Oliwer & Melanie ni är allt! Jag älskar er så otroligt mycket! <3

Av J B - 15 mars 2008 10:06

Utvecklingssamtalet med Melanie gick kalas bra, de var skönt att höra om hur bra allt gick för henne och hur duktig hon var. Efter dagis så gick vi hem och åt mellis för att sedan klä på oss och gå ut o leka. Emma ringde när vi var ute så hon hade Noah, så de kom förbi o lekte. Vi vart ute 1½ timme sen vart de så kallt så vi gick in för att börja med maten. Resten av kvällen spenderades i soffan till tvn och älsklingen slog igång en film men jag somnade redan medans jag vänta på resultatat från lets dance. Jag är såå trött på kvällarna. :)

Av J B - 14 mars 2008 11:37

Lämnade av barnen på dagis vid 9, åkte sen till gymmet. Men jag måste ärligt säga att de känns att man inte vart där på så länge, idag var första gången på över en månad nu pga sjukdomar hit o dit hela tiden.

Fram till november då jag tränade 3gånger i veckan så kändes de skit bra o byggt upp så man orkade en del. Sen började allt i november efter mötet om uppföljning med träningscoachen. Så sen november har jag tränat enbart ca 10gånger ;( Så de känns ju att allt man hade byggt upp försvunnit, känner mig alldeles slö o matt i kroppen. Så pratade med han idag o vi bestämde jag ska börja om från första schemat som han la upp till mig för att komma igång igen o nu hoppas jag på mindre sjukdomar.

Efter tränat de lilla jag gjorde idag så la jag mig o sola, gud vad skönt de var. Precis vart o handlat,nu sitter jag här med lunch o sen blir de att hoppa in i duschen. Ska vara på dagis 13:30 för utvecklingssamtal på Melanie, sen blir de hem o busa efter det.


Äntligen helg, underbart att få ha älskling hemma o vakna upp imorrn o se han ligga där i sängen breve en. Lovely. <3

Av J B - 14 mars 2008 08:01

Ni är mellan 30-40 som läser inne varje dag på min blogg.

De är oftast 1-2 personer som lämnar kommenatar.

VILKA är ni som läser ? Lämna en kommentar!

Ovido - Quiz & Flashcards