Alla inlägg under juni 2008

Av J B - 15 juni 2008 21:32

Var iväg och lekte på Orrholmen efter att M sovit, sen vart de handling och hem o äta. Emma kom förbi, tog oss en promenad. Sen vart de fruktsallad på balkongen, läggning av barnen. Tog mig en promenad när hon gick hem så nyss kommit ut från duschen. Ska kika på film nu.



Av J B - 15 juni 2008 09:47

De känns inge bra alls att helgen har gått så otroligt fort. Vill ju inte alls ha söndag. Bara tanken att de är måndag igen och älsklingen ska iväg på jobb och man ska längta nå otroligt mycke efter honom. Men de är bra att längta med. . Blir iallafall lite längre helg nästa helg. Snart har han även semester, lääängtar ihjäl mig. Ska bli otroligt skönt.


O har sovit otroligt dåligt i natt, drömt massor och gråtit och pratat i sömnen, så en annan har sovit dåligt med. Lite sliten faktiskt. Vad vi sen ska hitta på idag de var en himla bra fråga ? Förslag någon?

Av J B - 14 juni 2008 17:23

Var iväg o köpte cykelkorg och lås till cyklarna, fanns inga barnstolar att sätta på cykeln, så de får bli att köpa nån annanstans sen. Annars har de inte hänt så mycke, O har spelat spel på dator och han gillade de massor.

Tacos till middag och nu är de fotbolls skit på TV! LESS!

Så vet inte vad vi ska hitta på?

Av J B - 14 juni 2008 08:39

O kom in och väckte mig nu vid 8:30. Skönt att få sovmorgon. Ska snart göra oss lite frukost sen får vi se vad dagen har att erbjuda?

Vad ska ni göra idag?


-5,5. Lovely.

Av J B - 13 juni 2008 20:25

Emma var hit och hälsade på.

Precis lagt barnen, så för att inte äta godis denna helg så knaprar jag några salta pinnar. Ska inte röra godis denna helg har jag bestämt. Denna vecka har gått kanon med allt ätande så vågen pekar neråt.

Inväntar min älskling, saknar han massor.

Av J B - 13 juni 2008 13:34

Mamma kom förbi och hämtade upp oss vid 10, hon skulle till IKEA så vi ville följa med, kikade runt där efter en bänk att ha under tvn, men hittade ingenting. Sen var vi iväg och kika på cyklar, då jag och älsklingen vart på jakt och hittade så ringde upp han så han fick åka och köpa dem. Var sen iväg till sommarlagret och kikade på bänk och där hittade jag allt en, samma som vardagsrums bordet så den fick följa med oss hem, fick tyvärr inte plats i bilen, så de var tur att älsklingen var iväg med lastbilen o hämtade cyklarna så fick han svänga förbi och hämta upp bänken med.

Så nu är vi äntligen hemma, M sover middag och O kikar på tv. Resten av dagen blir de att slappa, och så även kvällen. Älsklingen ska dock iväg på match men efter de blir de massa mys.


Jag är såå tokig i mina 3 fisar, bästa som finns. Jag älskar er sjukt mycke.

Av J B - 12 juni 2008 18:24

Jag höll helt ärligt på att spy när jag såg de äckliga svarta skiten i min sallad, hade tagit 2 tuggor från min kycklingsallad och upptäcker detta. Lämnade ju såklart tillbaks salladen och dårarna frågar om jag vill ha ny sallad! Hallå? Tror de ärligt att jag vill käka sallad eller någonting annat på detta ställe? NEJ DU TACK! Pengarna tillbaks och sen gick vi därifrån. Så idag har jag inte ätit någonting, vart så äcklad, blev ju inte så bra då .. vrålhungrig så slängde i mig de lilla jag åt nu och har en hemsk huvudvärk :( Men jag får väl skylla mig själv för att inte ätit .. Så humöret är inte på topp just nu vill jag lova.


Jossa har vart här idag några timmar, riktigt trevligt att träffa dig igen, var allt för länge sen. Spenderade några timmar på bergvik. Vi ses förhoppningsvis snart igen :)


"Pappa" var även hit och fick borra nya hål så nu sitter tvn äntligen på väggen, så nu kan man börja fixa ordning i vardagsrummet. Nej har inte ork till att sitta här, barnen ska i badet och sen blir de lugna gatan. Älsklingen kommer väl snart hem från sin träning.

Av J B - 11 juni 2008 19:46

Är nog de godaste jag vet. Precis gjort klart en skål med det, kiwi och äpple som man snart ska slänga sig i soffan o käka.


Mamma kom hit idag, så hon hämtade M på dagis, sen åkte vi iväg för att byta dammsugarn som jag köpte för inte så länge sen då den gått sönder, så fick mig en ny. Handlade lite för att sen skulle "pappa" komma hit och hjälpa till med väggfästet till tvn, hål och allt gjordes och sen visade de sig att väggfästet inte alls passa tvn, så älsklingen åkte iväg och bytte in till ett större, men nu passade ju inte hålen. TOKIG! Så nu får "pappa" komma hit igen imorrn tror jag och göra nya, så man får upp tvn nån gång.


Imorrn blir båda fisarna hemma från dagis, då även M har fått feber, de är inte hög feber på nån av de men iallafall, M snorar massor och även hon har börjat hosta massor. Vi får ju även besök imorrn, så hoppas de är lite piggare iallafall. Var så sjukt länge sen, så de ska bli kul att du kommer hit.


Dags för soffan nu, ha en trevlig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards