Alla inlägg under juni 2008

Av J B - 19 juni 2008 14:34

Japp idag gick jag min första dag, fick dock paralell gång så vi var endå 2 stycken nästan hela dagen, var iväg själv på några stycken. Men de kändes helt ok.

Mormor var och hämtade M på dagis på morgonen för att ta henne till ögonläkarn, vilket gick super bra. Hon var jätte duktig med allt, så ny tid i oktober och då ska de droppas in droppar i ögonen och de kan mäta trycket. Så jag hoppas att de ligger bra till då.

Nej nu har jag massor att fixa, har några auktioner på tradera som går ut, så måste fixa med det, fixa nåt att äta och sen packa.

Vi åker till Ambjörby när älsklingen kommer hem.

Av J B - 18 juni 2008 18:25

Lämnade barnen på dagis vid 7:30, självklart började de att regna då .. men de var bara att cykla på i regnet och i motvind, skulle ju på andra sidan stan. Var riktigt jobbigt. Sen vart de massa prat och information om delegering och allt sånt där mellan 8-12. Gud så trött jag var där .. Cyklade sen ner på stan för att köpa mig lite att äta, för att sen inställa mig på nästa stop mellan 13-16. Lyftteknik. Var bara att cykla hemåt efter det. Mötte barnen och mormor ute i lekparken, hon hade ju hämtat dem vid 14. Var bara in och börja fixa med maten. Så har precis käkat, vart lite sen middag idag men men. Var även hit en som köpt de leksaker som jag rensat ut från M då hon inte leker med dem alls, så slängde ut annons på blocket. Skönt att bli av med det och extra pengar är aldrig fel.. Barnen ska snart göras klara och sen blir de tidigt i säng för dem, för imorrn ska vi upp ännu tidigare än imorse. Barnen ska lämnas direkt då de öppnar vid 6:30. Då jag ska jobba min första dag på riktigt, är en aningen nervös. Men de ska nog inte vara några problem.

Tror att jag ska ge mig på en kvällspromenad när de lagt sig. Duschen och sen blir de nog sängen faktiskt. Sjukt trött har jag vart idag och vill gärna vara lite pigg imorrn.


Så säger godnatt nu. Sov gott :)

Av J B - 17 juni 2008 19:18

Ja de är inte alls skoj, var länge sen jag hade sån här stark huvudvärk.

Dagen har vart lugn, hann träffa älsklingen 20minuter då han kom från jobb, käkade och sen åkte iväg på bortamatch. Gillar inte sånna här dagar, längtar nåt så otroligt mycket efter dig. Känner mig helt färdig. Barnen har precis fått lägga sig för imorrn ska vi upp tidigt, jag ska iväg på en hel dag med delegering och lyftteknink.

Nej en kopp the nu och sen mumsa jordgubbar. De blir min kväll. Får se om jag lyckas hålla mig vaken tills älsklingen kommer hem.


Gokväll.

Av J B - 17 juni 2008 14:48

Har precis avnjutit en fruktsallad på balkongen med barnen. Riktigt ljuvligt.

Dagens middag består av kycklinggryta med ris idag och sen blir de mumsa jordgubbar!

Vad ska ni äta idag?

Av J B - 17 juni 2008 12:22

Tog ju som sagt cykeln ner på stan, de gick ju galant. Stanna till på Studiopån, måste ta kort till Carema. Men de hade ingen tid, så ska dit igen på tisdag. Förbi banken och skulle fixa så jag får in lönen från Carema, men de jag behövde hade jag redan så de var ju kanon skönt. Tog mig en liten tur på stan o kika, inge intressant alls. Handlade blöjor och sen cyklade jag hem. De vill jag lova att de kändes att cykla hem, känner mig alldeles matt i benen och de känns i rumpan, har ju inte cyklat på bra många år. Men nu ska de bli ändring på det, blir en hel del cyklande i sommar nu när älskling med köpt sig cykel, bara cykelbarnstolarna som fattas nu! :)

Ska ta tag i städningen om en liten stund, men just nu måste jag bara vila en stund.

Av J B - 17 juni 2008 09:29

Väder ute idag, solen värmer.

Barnen är på dagis till 14 idag, jag ska snart cykla iväg ner på stan för att fixa lite grejer , sen hem och städa.

Av J B - 16 juni 2008 19:17

Att jag har inge jag delar med mig av.

Sitta här och skriva och sen får man inga kommentarer iallafall.

Ha en trevlig kväll.



Är glad för eran skull! <3

Av J B - 16 juni 2008 08:35

Ja de har börjat igen på O, hållt i sig några dagar nu, han somnar o sen när några timmar gått så börjar det. Han drömmer, pratar i sömnen, bara stirrar på en när man går in till han .. ser ut som att han är vaken fast han inte är det. ( Man får ju inte väcka dem. )De är sjukt jobbigt. Så jag hoppas att de snart går över. En annan somnade ju 01:30, hade sjukt svårt att somna, sen sovit väldigt dåligt resten av natten.

Så jag är trött idag, ska alldeles göra oss lite frukost. Vet inte vad vi ska hitta på idag, de regnar ute ;(

Tänkte just skriva vad ska ni göra idag? Men de är ju ingen som skriver nåt iallafall, de dagar jag frågat nu så har inte en jävel lämnat en kommentar, ni har vart över 70 stycken som vart in .. Kommentarer uppskattas alltid, de är så mycke roligare att gå in och se att man fått kommentarer. Men inte då. Suck. .

Ovido - Quiz & Flashcards