Alla inlägg under juli 2008

Av J B - 19 juli 2008 06:21

Precis fått i mig frukosten, ska göra mig klar och sen cykla ner till jobbet i REGN ;( Hoppas ni får en bra dag!

Av J B - 18 juli 2008 18:10

Efter att Melanie vaknade och båda ätit mellis så skjutsade vi ut barnen till mormor o morfar. Så de kommer hem imorrn efter lunch. Vi åkte iväg och hämtade ut min telefon, skönt att fått tillbaks den. Sen drog vi vidare för att spela bowling en timme. De gick helt ok med tanke på att de var 7månader sen sist vi spelade. Jag ledde där ett tag, men älsklingen gjorde allt för många strikes i slutet så han vann slutligen med 482 ochh jag fick ihop 418poäng. De var iallafall kul att göra nåt annat. Vart sen att käka middagen ute, som slutade med pizza. Uuuh jag som skulle hålla igen nu när jag gottat mig under semestern. Men de blir nya tag från imorrn. Köpte med oss lite naturgodis och vanligt godis, så nu blir de lugna gatan här hemma, bara slappa o mysa i soffan. Ska nog hoppa ner i badet och njuta en stund med. Ska försöka komma i säng relativt tidigt iallafall, då jag ska upp före 06 imorrn.

Niklas, jag älskar dig såå mycke!

De är väldigt tomt här hemma utan fisarna, men lite skönt att få vara själv med. Saknar dem endå. <3

Av J B - 18 juli 2008 08:48

Dagarna går ju såå otroligt fort så hinner inte med. Inte har dem ringt dessa 2 dagar heller från jobb då man vart hemma. Men de kvittar, har ju hela helgen. Barnen ska iväg till mormor o morfar idag och sova där tills imorrn, så de kommer hem innan jag går på kvällspasset då jag har dubbel pass imorrn. Sen tar älsklingen dem hela söndagen. Har ju 2 helger på rad nu.

Idag ska vi iväg och storhandla och sen vet jag inte alls vad vi ska göra?

Händer hos er ?

Av J B - 17 juli 2008 17:50

Fick jag i lådan idag, jag är nu placerad på väntelistan och de stod att de kunde ta upp mot 26veckor. Kan ju hoppas att de inte tar så långt tid.

Dagen har jag plockat o donat här hemma, såå roligt att plocka undan efter alla .. Noot.

OFF!

Av J B - 16 juli 2008 22:25

Igår spenaderade vi några timmar på Äventyrslandet, de har ju inte alls vart nå vidare väder så något måste man ju hitta på när man inte kan busa på stranden. De vart bara på söndagen som vi fick vara där nere o leka av oss.

Idag styrde bilen mot gekås, Ullared. Handlade inte alls mycke, lite grann bara. SÅÅÅ mycke folk så de var helt sjukt.

Hem kom vi nu vid 21:30. Vart underbara dagar nere i Tylösand. Trots att man inte sovit så mycke om nätterna för att de har verkligen blåst och regnat massor då. Barnen har då sovit himla bra iallafall, tack o lov.

Fast trots regn och massa blåst har de vart mysigt att sova i tält med mina älsklingar. Skönt att vara hemma igen vill jag lova, och att få krypa ner i sin egen säng ikväll och inte höra blåsten o regnet ska bli underbart.

Hade vi vart hemma denna vecka så hade de vart fullt upp med jobb, de har ringt mig varje dag och frågat om jag kunnat jobba. Så får se nu om jag får nåt samtal imorrn om jobb. Hoppas kan man ju alltid ;)

Men iallafall, dessa dagar har vart grymt sköna.. Jag älskar min familj! NI är de bästa som finns! <3

Av J B - 14 juli 2008 17:14

Haft underbara dagar här nere, sov mycke bättre inatt. Vaknade dock av spöregnet som vräkte ner vid 05 och de gjorde Melanie med. Men somnade om efter en stund. Vid 7 la jag mig breve dem och vaknade gjorde jag av Melanie som pillade mig i ansiktet medans Oliwer sov vidare. Var inge vidare väder alls när vi vakna. Vi tänkte vi skulle åka till äventyrslandet idag men de började regna så vi spenderade 3timmar på busfabriken.

Hoppas på finare väder imorrn så vi kan åka dit då.

Just nu är barnen med svärmor och leker och jag och älsklingen slappari husvagn. Är så trötta idag.

Inte många dagar kvar här nere nu, bara imorrn och sen på onsdag morgon packar vi ihop allt för att bege oss till Ullared för att slutligen åka hem.

Hur har ni andra haft de denna vecka?

Av J B - 13 juli 2008 17:00

Resan ner gick bra, Oliwer spydde dock en gång, väldigt lite så de var skönt att de inte vart mera. Så var nere på stranden igår och kikade. Vart inte alls långvariga då de kom väldigt svarta moln med regn. Kvällen bestod av regnskurar och vi satt mest och myste i förtältet. Vart även ett par cider .. Muums. Natten har inte vart skoj .. de har blåst massor, så jag har inte sovit ett skit i natt, Melanie vaknade av panik vid 04 då hon inte kom ut från tältet. De har ett eget litet tält i vårat stora. Så de slutade med att jag låg i de lilla tältet mellan dem från 04. SÅ var riktigt trött när vi vaknade imorse. Försökte vila en stund på dagen då alla andra var på stranden, jag lyckades somna en liten stund breve Melanie. Dagen idag har bestått av underbart väder. Så vi har vart på stranden och lekt och i lekparken här på campingen. Dags att lämna tillbaks Stoffes data och gå ut i solen.

Ha en fortsatt underbar dag ;)

Av J B - 12 juli 2008 07:11

NU åker vi neröver, ska bo på Tylösand camping med svärmor och Torbjörn.

Får se när vi kommer hemåt igen, onsdag eller torsdag.