Alla inlägg den 4 september 2008

Av J B - 4 september 2008 17:49

Läkarn har jag fixa till mig idag, ska dit imorrn efter lunch. Ringde sjukvårdsrådgivningen idag och slutligen VC. Min mage mår inge bra alls, verkligen skit jobbigt att må såhär.

Iallafall så gick vi ut efter de vaknat, de började ju såklart regna på väg till lekplatsen o blåste massor, så vi gick förbi BVC, de lekte massor medans vi väntade. Bokade en tid till dem båda, länge sen vi vägde o mätte nu. Handlade lite, sen hämtade älsklingen upp oss. Har nyss ätit middag nu och nu väntar barnen på barnprogram o busar i soffan, älsklingen åkte på träning. Ska väl dö i soffan jag med. Trött!

Av J B - 4 september 2008 13:08

La mig otroligt tidigt igår, men sovit väldigt dåligt pga barnen med gjort det. Vart upp flera gånger till dem. Var väldigt trött imorse och vaknade med en hemsk huvudvärk. Vi har mest slappat idag. Barnen har nyss fått lunch och lagt sig för en stund sen. Tänkte vi skulle ut o få lite luft när de vaknar igen.

Ovido - Quiz & Flashcards