Alla inlägg den 16 september 2008

Av J B - 16 september 2008 18:04

Behövde inte åka på nån avlastning idag, utan de tog en annan så jag var ute som vanligt o gjorde de som skulle göras. De 4 timmarna jag gjorde kändes som jag gjort hela dagen då jag slutade, sååå trött o huvudvärk.

Kom hem vid 17, var bara till att sätta igång med maten, så nu har vi nyss fått i oss den o nu kikar barnen på bolibompa samtidigt som de bråkar i soffan. Oliwer är inne i nån jobbig period just nu så man blir tokig. Bara trotsar o de ska vara på varandra o bråka massor. Lyssnar inte alls, lite jobbigt. Men så är det.

Imorrn skulle jag jobbat 10-16 men chefen fick på mig från 6:45 så de blir mera timmar, skönt på ett sätt men nu är jag sliten i kroppen. Sen är jag då ledig några dagar hoppas jag iallafall ;) Ser fram emot lördagen med, ska bli skoj. Nej dags för barnprogram, dusch för barnen efter det o sen ska de i säng.

Av J B - 16 september 2008 09:23

Jag är fortfarande sjukt trött, trodde man skulle få lite sovmorgon iallafall, men nejdå, flög ju upp ur sängen då älsklingens klocka ringde flera gånger om, sen vaknade barnen då han gick till jobbet. Så ja, jag är trött. Har halvsovit medans barnen busat omvart annat o kikat på barnkanalen. Antar att de är tröttheten som kommer från alla dagars jobb. Ska få mig någonting i magen och sen göra oss klara, barnen ska lämnas vid 11 på dagis.

Ovido - Quiz & Flashcards