Alla inlägg den 15 september 2008

Av J B - 15 september 2008 21:23

ja, de är bara förnamnet. De är sängen alldeles strax, orkar verkligen inte hålla upp ögonen. Kvällen gick kanon att jobba de extra timmarna, trots att en alldeles ny hämtade upp mig vid 17 och hade glömt den viktigaste personen därav jag gick extra, men de fixade sig.

Jag måste verkligen lägga mig nu, godnatt.

Av J B - 15 september 2008 13:28

Är då avklarad till hälften, slutade nu vid 13, så är hemma en sväng, ska hämta barnen vid 14, så dumt att hämta dem när jag slutade för de är mitt i sovning. Sen har jag ett kort pass ikväll mellan 17-20. Emma kommer hit, älsklingen har träning. Så himla snällt, tack för att du finns o ställer upp såhär. Fick mig även jobb imorrn mellan 12-16:30 och på onsdag 10-16. Får bli ledigt sen nån dag,då de endå blir 10 dagar i sträck, de är inte de att de är jobbigt att jobba för de tycker jag inte, tycker de är super skoj på jobbet med alla roliga o bra arbetskompisar. Pengar behövs alltid, så de är himla skönt, får tacka o ta emot så länge de finns jobb, de som är trist är att man är bara tim anställd, men de funkar.

Ovido - Quiz & Flashcards