Alla inlägg den 28 september 2008

Av J B - 28 september 2008 21:02

Vi gick iallafall ut efter jag skrivit blogg imorse och lekte i sandlådan och åka massa rutschkana, för att sen gå in efter ett tag ute för inne bus. Vart sen sovning efter lunch, jag kröp ner breve Melanie i hennes säng, somnade bara till en stund. Skjutsade iväg älsklingen på sin samling o vi hälsade på mormor o morfar för att sen åka o kika på matchen. Väl hemma igen så hoppade jag in i duschen med mina små fisar. Slappade sen i soffan tills barnen somnade. Nu ska jag mysa ner mig o kika på film med min älskling.

Sov gott!

Av J B - 28 september 2008 09:32

Då var de söndag igen då, de går så fort. Solen skiner för fullt. Tror nästan vi ska ta oss ut en sväng snart, fisarna har nyss ätit frukost.

Har blivit alldeles mycket av de goda på sista tiden o från idag nu så kör jag på annat ett par dagar. Vad vi ska göra resten av dagen vet jag inte ännu, vi ska iallafall iväg o kika på när älsklingen har hockeymatch.

Ovido - Quiz & Flashcards