Alla inlägg den 13 september 2008

Av J B - 13 september 2008 15:24

När barnen sov middag igen så har jag plockat i deras garderober, o kollat allt som måste köpas nytt till dem. Sen tog vi oss ut till bergvik för att handla lördagsgodis till barnen. När vi var klara där så fick jag mess från min älskling som ville hem, så vi hämtade upp han. Har nu nyss ätit middag o jag gillar inte att äta såhär tidigt, men de finns ju inte mycke att göra åt det. Ska ju börja jobba nu vid 16, nej om man skulle ta o pussa på mina älsklingar innan jag måste kila.


Ha en trevlig lördag kväll.

Av J B - 13 september 2008 08:39

Vi var som sagt iväg på matchen igår o kikade, de vart väääldigt kallt. Men vi stannade hela matchen, även svärmor o Torbjörn kom dit. När vi sen kom hem så vart de sängen för barnen på en gång. Vi la oss o slappa i soffan, somnade gjorde jag, var så sjukt trött.

Nu är vi iallafall vakna, ska alldeles strax göra oss frukost, älsklingen ska iväg på borta match idag så de blir inte så mycke att ses idag då jag har kvälls jobb.

Barnen sitter i soffan o kikar på barnprogram, och Oliwer diskuterar med Melanie, de är roligt att lyssna när de pratar sådär, just nu säger han att han älskar Niklas så mycke o jag älskar Niklas, och Annika. De har han börjat säga nu sista dagarna, han är för söt min fiis.


Jag älskar min familj! <3

Ovido - Quiz & Flashcards