Alla inlägg den 19 september 2008

Av J B - 19 september 2008 20:32

Min minsta fis är nu borta, vart tomt när hon åkte. Oliwer har frågat efter henne många gånger. Vi åkte iväg o åt middag, så nu känner jag mig rent ut sagt smällfet! Resten av kvällen har vi bara myst o kolla på tv o ätit godis. Just nu kikar Oliwer på jönssonligan.

Av J B - 19 september 2008 13:25

Var iväg till BVC imorse, inge problem alls. Växt på fint, så de var skönt. Angående fläcken hon har så skulle hon prata med deras läkare om de var något som han ville titta på så skulle hon höra av sig.

Sen åkte vi ut till bergvik, handlat klart på systemet inför imorrn. Handlade lite nya kläder till mig själv. Var in på lindex och fyndade 20par strumpor för 100kr. Sålde ut massor för 5kr och de är något barnen behöver så nu finns de massor. Mamma köpte även vinterjacka o täckbyxor till Melanie som hon ska få i födelsedags present, skönt att ha en sak avklarad. Overaller till dem båda som ska inhandlas att ha på dagis och nya vinterskor med såklart blir så småingom. Sen vart de en fika. Vi har nyss kommit hem, barnen fick lägga sig på en gång, slocknade på några sekunder .. så trött var de. Blir att äta lite sen innan Annika kommer och hämtar min minsta fis.


Även en sak jag suttit o tänkt på ett tag nu och nu ska de göras något åt det. Får se om jag hinner med de nästa vecka, har ganska mycke jobb då och sen blir de mycke iomed att Melanie fyller år om en vecka. Annars får de bli veckan efter. Fixas ska de iallafall göra. Jag har fått nog.

Av J B - 19 september 2008 08:08

Vi ska alldeles strax äta frukost o sen göra oss klara, BVC klockan 10 för väga o mäta fisarna, även visa upp Melanies fläck på benet och höra om hennes prickar på kroppen. Efter BVC ska vi till bergvik, får se om de jag ska ha hittas? Ska ju hem till en jobbarkompis imorrn, hon ska bjuda ett helt gäng på mat o sen blir de alkolhol ;) Ska bli riktigt skoj. Så skulle barnen få vara ifrån varandra tänkte jag, de är med varandra jämt, så Oliwer åker till mormor imorrn och Melanie ska till Annika, och eftersom de ska upp till Ambjörby åker Melanie redan idag. Så jag, älsklingen och Oliwer tänkte vi skulle gå ut o äta ikväll och sen bara mysa resten av kvällen.


Vad ska ni göra idag?

Ovido - Quiz & Flashcards