Direktlänk till inlägg 19 september 2008

shopping.

Av J B - 19 september 2008 13:25

Var iväg till BVC imorse, inge problem alls. Växt på fint, så de var skönt. Angående fläcken hon har så skulle hon prata med deras läkare om de var något som han ville titta på så skulle hon höra av sig.

Sen åkte vi ut till bergvik, handlat klart på systemet inför imorrn. Handlade lite nya kläder till mig själv. Var in på lindex och fyndade 20par strumpor för 100kr. Sålde ut massor för 5kr och de är något barnen behöver så nu finns de massor. Mamma köpte även vinterjacka o täckbyxor till Melanie som hon ska få i födelsedags present, skönt att ha en sak avklarad. Overaller till dem båda som ska inhandlas att ha på dagis och nya vinterskor med såklart blir så småingom. Sen vart de en fika. Vi har nyss kommit hem, barnen fick lägga sig på en gång, slocknade på några sekunder .. så trött var de. Blir att äta lite sen innan Annika kommer och hämtar min minsta fis.


Även en sak jag suttit o tänkt på ett tag nu och nu ska de göras något åt det. Får se om jag hinner med de nästa vecka, har ganska mycke jobb då och sen blir de mycke iomed att Melanie fyller år om en vecka. Annars får de bli veckan efter. Fixas ska de iallafall göra. Jag har fått nog.

 
 
Lisa

Lisa

19 september 2008 14:32

FUsk med shopping.. de vill ja med! Men man får väl vänta tills man byggt klart huset :( Men det e det väl värt antar jag! Jasså, vad är de för hemlis då? Nyfiken! Ja.. du, just nu e jag med otroligt godis och hungrig och sugen heeeela tiden.. ANtar att det beror på kylan? Äh, man kan ju lägga på sig nåt kilo nu sen får man tokbanta inför sommaren sen igen.. hmm.. kanske.. Eller unna sig annars blir jag bara ännu mer tokig! Ha en underbar helg iaf gumman! Puss o krams.

http://fliza83.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

19 september 2008 15:47

Skönt att de gick bra på bvc:)
Fått nog av vad? =/

 
fia

fia

19 september 2008 23:08

hoppas kvällen vart lyckad och att maten smaka bra, vad vart de för gott då ?

http://soffipropp-83.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards