Alla inlägg den 5 september 2008

Av J B - 5 september 2008 17:18

var inte så mycke, vi snackade mest. Sen vart de provtagning. Ska lämna ett till prov på måndag morgon. Hoppas verkligen att magen ger sig nu under helgen så jag får jobba nästa vecka. Var tvungen att sjukskriva mig imorrn. Men jag får se de så att jag får en hel helg med mina 3 älsklingar, de var länge sen vi hade en hel helg tillsammans. Eftersom jag jobbat antingen hela helger eller så en dag sådär. Så vi ska mest mysa.

Nyligen ätit middag och sen skjutsa vi älsklingen till sin match, vi ska snart åka dit vi med o kika. Har inge bättre för oss och Oliwer vill väldigt gärna kika på fotbollen.

Av J B - 5 september 2008 09:45

Jag är så sjukt trött hela tiden, så de är helt sjukt. Huvudvärken ska vi inte heller tala om. Nu är vi iallafall uppe sen ett tag tillbaks, ätit frukost o nu busar barnen. Mormor kommer hit strax vid lunch, så jag kan åka iväg till doktorn, efter vilan sen ska barnen klippas. Annars händer de inte så mycke mera idag. Får se om vi ska kika på älsklingens match ikväll, beror på hur vädret är då. De regnar ju av o till hela tiden. Grr.

Ovido - Quiz & Flashcards