Alla inlägg den 18 september 2008

Av J B - 18 september 2008 18:48

Dålig natt, sovit extremt dåligt. Vart vaken i omgångar, sen hostade Melanie strax före 05 så ingen idé att somna om då klockan ringer 05:20. Så idag har jag vart riktigt seg, men dagen har gått bra iallafall. När jag sen slutade vid 14, så hämtade jag barnen och mötte Anna och Emil på dagis, så de passade bra, skulle ses idag efter dagis hämtningen, sagt o gjort. Vi spenderade 2 timmar ute i lekparken, så de var riktigt skoj att umgås med dem. Så vi ska snart ses igen. Ja jag o Anna ses ju på lördag redan. Sen gick vi hem o bara slappat. Är så trött o slö. Nu när jag jobbat 11 dagar så ska de bli skönt med några dagars ledighet.

Imorrn ska vi på BVC, och sen ska vi ut o leta nya skor till Oliwer igen, hans andra par nu som gått sönder. Lite annat med som ska köpas om de hittas något vill säga? Visar sig imorrn.

Ovido - Quiz & Flashcards