Alla inlägg den 27 september 2008

Av J B - 27 september 2008 20:40

Full rulle hela dagen, strax vid 11 så åkte vi o hämtade Emma, sen för att kika på älsklingens match. Handla lite efter de och sen hem då de var dags för fika. Så de vart paket för barnen idag med. Efter fikat så tog vi oss en promenad till macken för att pumpa däcken på Oliwers cykel. Sen vart de middag. Både brorsan & Emma åt med oss, efter maten skjutsade jag bort brorsan till Herrhagen. Sen har vi bara myst ikväll. Emma åkte precis hem o jag ska snart göra sällskap med älsklingen i soffan o glo på film. Jag är sliten idag, trött som tusan. Så jag lär garanterat somna på soffan :)


11 mån <3

Av J B - 27 september 2008 07:50

Igår satt vi oss och åtvarma smörgåsarna i vardagsrummet med tända ljus. Barnen fick vara uppe tills de somnade i soffan. Mys kväll! <3

Vaknade nu vid 07:30 av ett bankade ute i vardagsrummet, vem står inte här ute om inte Melanie som slår napparna i bordet, ihopp om att man ska vakna kanske? Hon har börjat som Oliwer, smyger omkring på morgonen o inte kommer in o väcker en. Busar.

Så nu ska vi alldeles strax göra oss frukost, sen ska jag kolla till dumlefluffen som står i frysen, hoppas den blir god att ha i tårtan. Älskling har match idag, så vi tänkte nog åka dit o kika, för sen efter det kommer de besök på fika. Blir bara en mys dag idag med. Älskar min underbara familj! <3


Vet inte om de är nåt på gång med Oliwer? Han var täppt nu när han vakna, o i försök till hostan, är den väldigt dov. Så för säkerhetsskull så ska han nog få en dos med sin hostmedicin, så han slipper den där dumma hostan som oftast blir så jobbig och slutar med att han får väldigt svårt att andas. :/

Ovido - Quiz & Flashcards