Direktlänk till inlägg 15 september 2008

8e dagen.

Av J B - 15 september 2008 13:28

Är då avklarad till hälften, slutade nu vid 13, så är hemma en sväng, ska hämta barnen vid 14, så dumt att hämta dem när jag slutade för de är mitt i sovning. Sen har jag ett kort pass ikväll mellan 17-20. Emma kommer hit, älsklingen har träning. Så himla snällt, tack för att du finns o ställer upp såhär. Fick mig även jobb imorrn mellan 12-16:30 och på onsdag 10-16. Får bli ledigt sen nån dag,då de endå blir 10 dagar i sträck, de är inte de att de är jobbigt att jobba för de tycker jag inte, tycker de är super skoj på jobbet med alla roliga o bra arbetskompisar. Pengar behövs alltid, så de är himla skönt, får tacka o ta emot så länge de finns jobb, de som är trist är att man är bara tim anställd, men de funkar.

 
 
fia

fia

15 september 2008 20:30

skönt me vänner som ställer upp =) de blir ju oftas så då man går på timmar då vill man jobba allt man får, tror du att du kan bli anställd där då och slippa timmar ?

http://Tipex-83.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

15 september 2008 21:38

Snällt av henne att ställa upp !

http://familjenbrocka.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards