Direktlänk till inlägg 16 september 2008

Koma.

Av J B - 16 september 2008 18:04

Behövde inte åka på nån avlastning idag, utan de tog en annan så jag var ute som vanligt o gjorde de som skulle göras. De 4 timmarna jag gjorde kändes som jag gjort hela dagen då jag slutade, sååå trött o huvudvärk.

Kom hem vid 17, var bara till att sätta igång med maten, så nu har vi nyss fått i oss den o nu kikar barnen på bolibompa samtidigt som de bråkar i soffan. Oliwer är inne i nån jobbig period just nu så man blir tokig. Bara trotsar o de ska vara på varandra o bråka massor. Lyssnar inte alls, lite jobbigt. Men så är det.

Imorrn skulle jag jobbat 10-16 men chefen fick på mig från 6:45 så de blir mera timmar, skönt på ett sätt men nu är jag sliten i kroppen. Sen är jag då ledig några dagar hoppas jag iallafall ;) Ser fram emot lördagen med, ska bli skoj. Nej dags för barnprogram, dusch för barnen efter det o sen ska de i säng.

 
 
Ingen bild

Elin

16 september 2008 18:27

Skönt att få börja lite senare :)
kram

 
Lisa

Lisa

16 september 2008 19:46

trots är jobbigt :( och 3 års trotsen är tydligen värst :( blää.. min lugg VÄGRAR att finnas.. har en sån där virvel där fram och tusen frisörer har försökt :) vi får se vad Madde hittar på! längtar! kram.

http://fliza83.blogg.se

 
fia

fia

16 september 2008 22:39

tråttsoldern är aldrig rolig hehe, stella har me börjat men mot oss, inte mot casper de leker så bra, en så länge, härligt me syskon kärlek, men förstår om de kan vara lite jobbigt me =)

http://Tipex-83.bloggagratis.se

 
Lotta

Lotta

17 september 2008 09:48

hihi Ja! =) Vilken snäll vän du har som ställer upp och passar barnen! =) Vad händer på lördag då? ;) Kram

http://Liz83.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards