Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

Glaaad!

Av J B - 26 maj 2008 17:26

Vart en riktigt bra dag, då de var så fint väder imorse så ringde jag o hörde om mamma skulle vara hemma, så vi kunde åka dit ut o leka på gården. Så vi åkte ut dit o de vart massa bus.

Pratat med försäkringsbolaget idag igen, och pengarna skulle komma in denna vecka, känns kanon skönt. Så vi kan åka o köpa en ny tv. Så efter vi vart ute hos mamma så åkte vi förbi bergvik då vi kikat på en tv, men de var slutsålda överallt. Så de kändes suuurt, så nu måste vi hitta någon annan att köpa. Sen har jag även vart in o bokat utlandsresa tills aug. Ska bli såå otroligt skönt att komma iväg, jag riktigt längtar!!! Tunisien bär de av till.

Fast först har vi en semester som jag riktigt lääängtar efter. Massa skoj att se fram emot! <3

Så vart en riktigt bra dag, vi har nyss kommit hem då vi var iväg o åt med Emma, hann bara träffa älsklingen en liten stund nu .. åkte iväg på match..

Så nu blir de bara lugnt resten av kvällen ..

 
 
Hellyh

Hellyh

26 maj 2008 19:10

Härligt vännen ! Blir det hela familjen?

http://hellyh.wordpress.com

 
Ingen bild

Jessiie

26 maj 2008 19:52

Hellyh, de blir bara jag o Niklas. Ska bli skönt att komma iväg själva. Men de kommer kännas, aldrig vart ifrån barnen mer än en natt.

 
Ingen bild

Emelie

26 maj 2008 21:25

Svar: Vi går oftast in och lägger henne & sedan stänger vi dörren. Men dom senaste dagarna har vi fått ligga inne hos henne tills hon somnat, dumt som fan men orkar inte springa in och ut därifrån hela tiden. ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards