Direktlänk till inlägg 9 september 2008

What a day!

Av J B - 9 september 2008 14:49

Natten gick super, Oliwer har inte gnällt en enda gång, sovit kanon bra o var inte alls lika blöt i blöjan imorse som han brukar vara. Han är inställd på kvällsmål istället för välling, men imorse ville han då ha o de får han bestämma själv, de är smart att ge han de när vi är uppe så tidigt, för då äter de endå frukost på dagis. Melanie däremot har vart väldigt gnällig inatt, vaknade imorse o var snorig, men hon fick gå till dagis iallafall, eftersom hon inte hade någon feber o alla barn är ju endå snoriga nu höst tid.


Dagen på jobbet har jag inte mer att skriva om än KAOS! Vi hann inte med lunchen idag, så var bara in vid lunch o sen ut igen, skulle ha slutat vid 13, men jag åt min lunch kvar på jobbet när klockan var 13:30, kan lova att min mage skrek efter mat eftersom inte ätit sen 6 imorse. Så denna dag har jag inte gillat, stressat som en tok. Trött o slut i ryggen.


Oliwer har även inte haft någon blöja på sig dessa 2 dagar på dagis då han sovit, så jag är riktigt stolt över han. Stolt över båda mina barn såklart som är så duktiga. Han börjar bli stora killen nu..

Melanie började morgonen med att gå på pottan, och nu när vi kom hem vid 14:30 så åkte blöjan av o hon gick på pottan. De är lika bra att köra på nu när hon själv vill vara utan. Får se hur denna dagen går, tänkte hon skulle få vara utan tills läggdags.


Saknar min älskling, kärleken till dig är enorm! Du & Jag!

 
 
fia

fia

9 september 2008 15:41

aaa gu ska duktig oliwer är åxå, man ska berömma dom mycket, stella heller inte blöja på dagis, så man är verkligen stolt när de funkar. vad har ni annrs för er i dag då ? kram

http://Tipex-83.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards