Direktlänk till inlägg 11 september 2008

................

Av J B - 11 september 2008 22:27

De hela slutade med att älsklingen ringde då jag kom till jobb att Melanie somnat vid matbordet o ville inte alls vakna, eftersom hon inte sovit något idag, hon vägrade. Så hon var ju inte på sitt bästa humör då Emma kom. Hon hade somnat för natten redan innan 18:30. Tur vi ska upp tidigt imorrn. Hoppas på en bra natt så man får sova, Emma har precis åkt hem o jag ska krypa ner i säng för att orka med dagen imorrn. Tack för att du var här hos barnen.

 
 
fia

fia

12 september 2008 00:10

hur är de me lillgumman, vad ska ni göra för spännande i morgon då :-) redan FREDAG och allt !! kram

http://Tipex-83.bloggagratis.se

 
malin

malin

12 september 2008 06:39

måste kännas bra att du har så många som ställer upp för dig och barnen i din närhet

http://metrobloggen.se/frokenmalinstankar

 
Lotta

Lotta

12 september 2008 10:24

Hej hej :). Tråkigt när det blir så att man jobbar om varandra och möts i dörren..så hade jag och patrik det förut...inge kul! Men kul att du trivs på jobbet men kan förstå att det kanske är drygt att bli inringd sådär och inte veta när man ska jobba förän typ samma dag. så hade jag det på Ica förut. Fast du går väl på schema oxå va? :) Konstigt att Melanie fortfarnade är svullen på ögat men hoppas det ordnar sig! Ha en mysig helg! kramar!

http://Liz83.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards