Direktlänk till inlägg 17 september 2008

Onsdag.

Av J B - 17 september 2008 17:43

10e dagen avklarad idag, så kom chefen idag o fråga om jag ville ha lite mera jobb, självklart. Så från imorrn går jag på ett vik för en som är sjukskriven tills 5 oktober, så de blir en dag till sen är de ledigt, får inte jobba mer än 11 dagar i sträck. Fredag ska vi ha annat för oss iallafall, så de blir en bra dag. Sen börjar jag jobba måndag igen. Skönt att ha nåt att göra om veckorna, blir många timmar denna månad, men de blir fint i lön så jag klagar inte. När jag sen hämtade barnen på dagis, berätta fröken att Oliwer äntligen ska få byta till stora avdelningen tillsammans med en annan tjej, så han är glad att få komma på samma som en tjej som bytte för nån månad sen, känns otroligt skönt att äntligen händer de något. Så barnen får vara ifrån varandra lite på dagarna med. På måndag är de dags.

Familjen käkar nu middag o jag är inte alls sugen. Får bli nåt senare.


Resan till mora som jag hade tänkt blir inte av då jag fick jobb nu då, men o andra sidan så bryr jag mig faktiskt inte, inte vart upp sen förra året i aug o de är faktiskt inte bara jag som ska åka o hälsa på hela tiden. De är ett himla tjat från håll o kanter, när kommer du upp? Blir så trött, vill ni något kan ni fan med sätta er i bilen o komma hit o hälsa på.  Men de duger inte, hela tiden bara jag! Så jag vet inte när jag kommer till mora, har faktiskt inte lust helt enkelt.


Love my family.

 
 
Lisa

Lisa

17 september 2008 20:43

Skönt med massa jobb, faktiskt.. Man behöver jobba.. bara inte så mkt som jag gör, suck :( SKulle helst vart ledig lite mer alltså.. Jobba heltid känns inge bra och inte så rätt :( Men men.. ha en underbar torsdag iaf.. KRAM!!

http://fliza83.blogg.se

 
fia

fia

17 september 2008 22:19

nej de är inte kul när de bara är tex du som ska komma och hälsa på jämt, de är ju faktist líka långt fråb båda hållen =), Gu vad kul att ha ska byta avdelning, hoppas detkommer gå bra , Kram

http://Tipex-83.bloggagratis.se

 
fia

fia

17 september 2008 22:37

vet du hur man skaffar lösernord till sin blogg, så man slipper alla snokare MM..... =)

http://Tipex-83

 
Emelie

Emelie

17 september 2008 22:45

vad sköj att du fått ett vikariat

http://familjenbrocka.blogg.se

 
Lotta

Lotta

18 september 2008 15:22

Vad roligt!! Hoppas du får skoj!! =) Kram

http://Liz83.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards