Direktlänk till inlägg 21 september 2008

Jaha.

Av J B - 21 september 2008 18:59

Då var denna dag snart slut, jag lyckades iaf somna om efter att legat o myst lite, sen var de bara att gå upp o få nåt i magen och åka ut till mamma för att hämta hem Oliwer. På vägen hem i bilen så satt vi o prata om monster jam o när de kommer till sthlm igen, han vill väldigt gärna gå i år igen. Sen när de kom på tal om sthlm så säger han, jag tycker inte om min gamla pappa som bor i sthlm, han är inge snäll o bara bråkar. Jag vill inte vara hos honom, jag tycker om Niklas, han är min pappa. Detta är inte första gången han har sagt så till mig o även till andra. Tur att han har Niklas i sitt liv, för han är verkligen som en riktig pappa ska vara. Båda mina fisar gillar/ (älskar som Oliwer säger ) Niklas så mycke o de syns verkligen på dem. Ni 3 är dem bästa i mitt liv, aldrig någonsin jag skulle vilja vara utan er! <3


Oliwer har vart väldigt trött sen vi kom hem, vart full rulle hos mormor o morfar o han hade vaknat redan vid 06 imorse o sen vart ute flera timmar då jag kom o hämta han. Vi bestämde oss för att äta fet mat idag, fick ju bara lov att ha de när man är bakis, Oliwer åt lite grann, höll på att somna mitt i pizzan. Så vi tog med oss den hem. När vi kom hem igen så var vi ute o spelade fotboll, allt för att hålla han vaken.

När min minsta fis sen kom hem, så vart hon så glad att hon började gråta när hon kom in, precis som hon gjorde då vi kom hem från Tunisien. Sen var de full rulle på dem. Nyduschade o precis lagt sig, så de orkar upp imorrn, dagis o jobb som gäller.


Ska ta o lägga mig i soffan nu o glo på tv. Hatar att vara bakis.

 
 
fia

fia

21 september 2008 22:56

kul att bara haft de bra, det är ju skönt att barna gillar niklas, hoppas bakisen släpper snart, själv kan jag erkänna att jag Aldrig har aft någon, så vet inte hur de funkar hehe, men kan tänka mej, Kram

http://soffipropp-83.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elin

22 september 2008 08:21

Usch va jobbigt med deras riktiga pappa :(
Förstår att dom tycker om Niklas då :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards