Direktlänk till inlägg 22 september 2008

SUR!

Av J B - 22 september 2008 15:22

Melanie vaknade till strax före 05 när hon hostade och sånt gillas inte då klockan min ringer 05:20 o de är liksom ingen idé att somna om, för då blir jag bara tröttare. Så idag har jag vart seg. Skyndade mig att handla lite innan jag cyklade iväg till dagis, för vi skulle ta enskilda kort som Oliwer tjatat om. Men när vi väl var där inne o fotografen skulle ta så fjanta sig båda barnen o vägrade lyssna, de hela slutade med att jag gick därifrån utan kort och en helt tokig Oliwer som bara skrek för han skulle ju visst ta kort men inte ville han göra som han skulle. Så båda barnen skrek hela vägen hem från dagis o de är bara massa gnäll nu med, så jag är måttligt irriterad! Ska ta mig en promenad så jag får röra på detta fläsk, känner mig rent ut sagt smällfet, blivit för mycke gott!! När älsklingen kommer hem från jobb, då jag inte hinner när barnen lagt sig, älsklingen ska iväg på träning.



 
 
Lisa

Lisa

22 september 2008 15:59

Ja det lär ju vara dessa höstblåsor.. men Oscar hade inte några iaf, som tur var! Tydigen väldigt smittsamma.. :( Men febern går upp och ner hela tiden, blir toookig :( Hoppas allt e bra med er iaf ;) kraaam!

http://fliza83.blogg.se

 
Lisa

Lisa

22 september 2008 16:01

Trots-barn.. drygt är det :( Stackars dig som har två som antagligen tar efter varann med.. Hmm.. men men de blir väl bättre någon gång ska du se! Och du är INTE smällfet men att röra på sig och rensa skallen är alltid bra ändå! Kraaam på dig!

http://fliza83.blogg.se

 
fia

fia

22 september 2008 20:05

Hej ja de där me fotografering känner ja i gen, då vi skulle ta kort, stella bara spela apa och satt och gjorte fula miner skulle inte lyssna på vad han sa, man skämmdes nästan, bara fajanta sej hela tiden, så jag hoppas hon gör de bättre då de ska ta kort på dagis. Och de där me smällfet tror ja inte på, för de bilder man har sett så är du så SMAL och fin, ser inte ut som du fött 2 barn med den kroppen, du ska se mej, blää, där man kan snacka om fettma, har nämmligen fått veta att jag är överviktigt, de sårade mej väl, så hoppas jag kommer tillbaka till mitt rätta sedan någon gån, Får trösta mej med att jag fött 2 barn *ler* Kram

http://soffipropp-83

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards