Direktlänk till inlägg 30 september 2008

SÅ JÄVLA SUUR!

Av J B - 30 september 2008 16:59

Har sovit riktigt dåligt i natt, pga att Melanie har sovit riktigt dåligt hon med o gnällt sig igenom natten, så hon fick komma in strax efter halv 7, sen ringde jobbet, så var bara upp o sätta på sig kläder o göra barnen klara, åkte med älsklingen ner. Skönt att jobbat dessa 2 dagar då jag egentligen skulle haft kvällar. Så ikväll kan jag kika på tv iallafall, massa bra program som börjar. Dagen har gått extremt fort som alltid, fick även dagen imorrn till 16, så kanon skönt o kunna ställa klockan o inte stressa ihjäl sig o vara utan frukost.

Hämtade barnen på dagis o när vi sen kom hem så ringde dagis, då jag missade en fröken på Melanies avdelning o berättade att den där jävla skit ungen ( i mina ögon är hon en riktig jävla åh, jag finner inga ord! Jag tål henne verkligen inte !! ) hade bitit Melanie igen, nu 5e gången. Jag blir så jävla förbannad så jag smäller snart av, vad fan gör man åt saken liksom?

De säger att de gör allt för att försöka ha dem isär o olika rum eller att alltid ha koll på dem, men lik förbannat så händer detta om o om IGEN! Händer de snart ingenting, så funderar jag STARKT på att byta dagis, men de är inte rätt de heller, fan hon som ska byta isf då Melanie har vart där mycke längre. Ja jag vet snart inte vad man ska göra!? *ARG!!!*



 
 
Ingen bild

Elin

30 september 2008 19:48

Men åh! Vilken jäkla unge! Förstår att du funderar på att byta dagis! :(

 
Emelie

Emelie

30 september 2008 21:51

Dom får ha en fröken som HELA TIDEN ser efter ungjäveln !!

http://familjenbrocka.blogg.se

 
Lisa

Lisa

30 september 2008 22:01

Men gud vilken unge :( Och dagis sen då? De kan ju verkligen INTE göra allt, om det händer igen? Byt dagis, nu RÄCKER det! Kram.

http://fliza83.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards