Alla inlägg under augusti 2008

Av J B - 7 augusti 2008 18:32

Idag hämtade jag ut paketet med Wii Fit då älsklingen slutade. Var då iväg o handlade en del med. Så åkte till Bergvik och köpte även Wii. Så ikväll ska vi allt spela då älsklingen kommer hem från sin träning.

Av J B - 7 augusti 2008 12:16

Ja jag undrar jag när de verkligen ska ge upp? Trött på att byta blöjor stup i kvarten, de går ju åt sååå mycke blöjor nu när de är såhär.

Iallafall ringde jag dagis och sa att de blir hemma även imorrn, och då berättade hon att de var flera barn/föräldrar som vart lika förra veckan, som är ännu dåliga, så de är ju nåt som går. Ringde även till jobbet att jag måste ta VAB imorrn på dagen, har ju delad tur så jag ska jobba kvällen iallafall. Helgen är jag ledig, första helgen på länge faktiskt, får se vad vi ska hitta på?

Idag har vi pysslat här hemma, vilket vi kommer fortsätta göra resten av dagen, de finns inte så mycke annat att göra. Regnet vräker ner, riktigt trist. Längtar bara mer o mer tills vi ska iväg till Tunisien.


Av J B - 6 augusti 2008 18:27

Vi gick ut en sväng för att få lite frisk luft, så gick upp i skogen o plocka lite blåbär. Var ute ett tag o busa. Hem och gjorde mat och sen har vi legat inne på Melanies rum och myst. Bolibompa time nu.


Är såå trött! *gääspar*

Av J B - 6 augusti 2008 14:39

Japp då var dessa 2 dagar med jobb avklarade. Tack vare min mamma som vart här och haft barnen. Så när jag slutade idag så var jag in o handlade blommor och gav till henne. De hade vart ut en sväng idag, vart på apoteket o köpt salvor och allt möjligt och lite fika och mat. Salvan hjälpte på en gång på rumpan, hon har inte vart lessen när de bytt. Så hoppas nu att de ger med sig inom några dagar.

Så de är nog friska helt till fredag då jag har delad tur med dag o kväll, ingen feber idag och Oliwer har inte vart dålig idag. Sköönt.

Av J B - 5 augusti 2008 16:11

Natten har inte alls vart skoj, sovit lika dåligt som barnen.

Har fått byta blöja på dem 2 gånger var då de var fulla av skit.

Så dagen idag har gått segt, vart trött. Slutade dock 14, så de var skönt. Kom hem, så mamma åkte hem. De har vart dåliga hela dagen med, så nu har Melanie blivit riktigt röd i rumpan igen, de hade precis gått bort o vart bra i 2 dagar, så vips är de tillbaks. Mamma ska komma hit imorrn med och vara här, min super snälla mamma. Så hoppas verkligen att de ger sig nu tills på fredag då jag har heldag.

När älsklingen slutade jobba, så åkte vi iväg för att skulle köpa Wii och wii fit men de är ju såklart slutsålt. Svårt att få tag på sa dem. MEen Wii kommer in på fredag så får åka dit då. Precis bokat Wii fit på internet. Så nu längtar jag tills jag får hem det.

Älsklingen ska iväg på match, så får spendera kvällen ensam.

Av J B - 4 augusti 2008 16:11

Dagen har gått otroligt segt, gillar inte alls att gå hemma såhär. Klättrar på väggarna typ. Magen har kommit igång på Oliwer med, så har nu 2 fisar med feber och dåliga i magen. Min snälla mamma ska komma hit imorrn så jag får jobba. Tack!! Gillar verkligen mitt jobb.


Snart kommer älsklingen hem, så jag ska åka ner o handla hem lite. Sen blir de till att göra middag åt dem. Jag är inge vidare matglad idag.

Av J B - 4 augusti 2008 11:35

Vaknade strax före 07 imorse av både barnen som var kanon varma o låg o pratade. Så vi myste ner oss i våran säng, då älsklingen började jobba idag igen från sin semester. Melanie somnade om nästan på en gång, medans Oliwer tog de ett bra tag för. Men vaknade gjorde jag iallafall av att Melanie spydde upp sin välling vid 10:30. Så vi gick upp, så hon fick duscha av sig. Hon är ju ännu dålig i magen och har fått feber som började igår, ligger på 39,6. Känns inge skoj alls. Oliwer vaknade vid 11, han har ännu feber han med. Så vi har nyss fått i oss lite frukost/lunch. Så nu ska jag ta ur alla sängkläder o sen städa lite här hemma. Annars blir detta en lugn dag .. Vill att de ska vara friska nu ..

Av J B - 3 augusti 2008 19:51

Ja då har även Melanie 39 i feber. Känns inge skoj alls. Precis lagt barnen. Nu får de banne mig ta o bli friska! Jag vill jobba!!


*gäääspar* Jag är sååå trött!

Ovido - Quiz & Flashcards