Alla inlägg den 2 april 2008

Av J B - 2 april 2008 19:59

Vi bakade lite muffins idag men jag tyckte inte alls att de smakade någonting. Men så är det.

Sen har vi mest bara vart, barnen sover o älsklingen tränar.


De kommer mer o mer ord från Melanie, så himla skoj.

Nu ikväll har hon gått runt o sagt Eja. En kompis på dagis till henne :)


äsch, ha en trevlig kväll.


Av J B - 2 april 2008 11:07

Kan verkligen reta gallfeber på en!!

Pengarna jag skulle fått ut nu i slutet på mars som jag ännu inte fått, ringde jag om idag. Du kan förvänta dig i slutet på April!! WHAT!?

Då jag tog VAB på Oliwer i februari när han fick örininflammation x2.

ÄR DE NÅ JÄVLA SKÄMT ? Ska man verkligen behöva få vänta så jävla länge.


Av J B - 2 april 2008 09:11

Ja idag mår jag inge vidare, hade jätte svårt att somna om i natt efter jag vart upp en gång. Vaknade med huvudvärk IGEN. Skulle egentligen ringt min läkare men de passar inge bra just nu då jag är utan bil för tillfället. Orkar inte krångla med annat, de blir en slapp dag. Skulle dock behövt tömma ur förrådet o köra skit till tippen men vi får se när de blir.

Så skulle man vart ute o gått oxå, men de har jag verkligen ingen energi till idag, de får bli imorrn om jag mår bättre än idag.

Min mage mår inte heller bra efter maten igår. Nej usch vad jag klagar idag.

Klagodag.

Ovido - Quiz & Flashcards