Alla inlägg den 30 april 2008

Av J B - 30 april 2008 18:45

Åkte som sagt igår till Ullared, mamma kom och hämtade upp oss vid 7, redan när vi åkt 1½ timme så började Oliwer spy, tänkte direkt att nu blir de magsjuka. Vart en lååång biltur igår som var väldigt jobbig, fick stanna många gånger varav Oliwer spydde ner sig 4 gånger. När vi slutligen kom ner så var de lunch och Oliwer ville ha mat, allt gick jätte bra och vi var inne o handlade. Konstaterade att Oliwer åkt på åksjuka, vilket han aldrig haft tidigare. Vi åkte bort med alla våra påsar till stugan för att checka in. Plockade ur och fixade lite, för att slutligen åka och äta middag, sen vart de även en tur till inne där. Massa bus innan läggdags med barnen. Vilken dag, var helt slut och var mega trött men kunde inte alls somna fast jag la mig så tidigt. somnade, vaknade o låg o vred o vände mig. Saknade min älskling alldeles för mycke, så min sömn denna natt bestod av 3 timmar och barnen vaknade väldigt tidigt. Redan vid 8 imorse var vi klara med utcheckningen o allt, så vi tog en till tur inne på gekås, då jag bytte några tröjor. Sen begav vi oss strax efter 9 för vi skulle styra upp mot Gällstad. Körde lite fel men dit kom vi iallafall, vart lunch där och sen tur på Lager 157. Sen var de dags att bege oss hem, herregud hela bilen var full. Jag har bränt massor med pengar, närmare bestämt 5500kr. Men de var de värt!

Jag är verkligen skit trött just nu, ska göra oss klara för att bege oss ut till Vålberg o hälsa på och kika på majbrasan.


Känns så otroligt skönt att vara hemma igen hos älsklingen! <3 Saknat massor!!


ha en trevlig valborg!

Ovido - Quiz & Flashcards