Alla inlägg den 3 april 2008

Av J B - 3 april 2008 20:45

Gud så underbart de var när jag hämtade barnen på dagis, mötte Moa, Isac & Tova på vägen ner så de följde med och väntade utanför dagis, var en överlycklig Oliwer som ville följa med hem utan bråk när han såg dem. Så vi var ute en timme o lekte i de underbara vädret. Verkligen kanon varmt. Var inte alls sån värme imorse så fick lov att ta av de ytterkläderna när de lekte var ju alldeles svettiga. Sen gick vi in då de fick lov att gå hem för Moa skulle iväg o jobba. Fikade mellis ute på balkongen, medans de lekte där så njöt jag i solen ;) Lovely.

Gjorde pizza till mat idag, muums. Direkt efter de vart de badet för barnen och sen höll Oliwer på att somna i soffan vid 19, så var bara att göra klar för sängen, de båda somnade innan 19:30.

Ska återgå till soffan nu.

Godnatt!

Av J B - 3 april 2008 08:18

Sovit hur bra som helst hela natten, hörde barnen 1 minut innan min klocka ringde. Kommer då in till Melanie då hon fått av sig pyjamasen igen, ( hänt några gånger nu ) men oxå blöjan som hon fått av sig. ( hänt en gång tidigare, då jag hittade henne sovandes naken ) tack o lov vara de bara kiss i blöjan o hon hade inte gjort nåt i sängen. Vet inte riktigt vad man ska sätta på henne för pyjamas för att hon inte ska få av sig den ?? Någon som har barn som gör lika ?

Ska ta mig en kortare promenad efter jag lämnat barnen på dagis. Huvudvärken ligger långt bak o trycker o känner att de håller på att bryta ut mera :( SUCK!

Ovido - Quiz & Flashcards