Alla inlägg den 7 april 2008

Av J B - 7 april 2008 19:28

Har precis lagt barnen, älsklingen är på träning. Jag ska ta mig en het dusch då jag fryser nåt så fruktansvärt.

Någon som har/haft ständig huvudvärk? Vad berodde de på??

Jag håller på att helt ärligt bli tokig på detta!!

Av J B - 7 april 2008 14:43

Vi har precis kommit hem från mamma och "pappa". Vi tog oss en sovstund där, la mig med fisarna och sov gjorde vi 1h 45min. Men var lika trött när jag vakna iallafall. Vill inte må såhär. Känner mig som en 90årig kärring o inte orkar någonting. Satt igång en film åt barnen nu, så ska själv göra de sällskap i soffan.

Av J B - 7 april 2008 08:58

Även igår gick jag o la mig innan älsklingen, igår var jag helt slut.

Melanie har även krånglat inatt med ;(

Idag känner jag att jag vill bara sova bort dagen, har fått ont i halsen igen, gör ont så de värker i öronen, sprängande huvudvärk o lite feber, då jag har väldigt låg feber annars så räknar jag 37.9 som feber. :(

Blir lite frukost snart, sen ska vi bege oss ut till mamma och "pappa", han ska byta däck på bilen.


Åh jag saknar min älskling! Vill ha dig hemma nuuu!

Ovido - Quiz & Flashcards