Direktlänk till inlägg 7 april 2008

Brrr ..

Av J B - 7 april 2008 19:28

Har precis lagt barnen, älsklingen är på träning. Jag ska ta mig en het dusch då jag fryser nåt så fruktansvärt.

Någon som har/haft ständig huvudvärk? Vad berodde de på??

Jag håller på att helt ärligt bli tokig på detta!!

 
 
Ingen bild

Jenny

7 april 2008 19:49

Hej! Inte läst din blogg på ett tag! Har du kollat synen? Kan ju vara att du ser dåligt som ger dej huvudvärk?

 
Ingen bild

Hellyh

7 april 2008 20:42

Jag har migrän sedan 11 år tillbaka, men det är ju annorlunda.

 
Lotta

Lotta

7 april 2008 20:57

Tack! :) . Vad tråkigt att du har huvudvärk jämt! :( Du har inte migrän då? ¨men det kanske du redan kollat? Kram!

http://liz83.blogg.se

 
Ingen bild

j

7 april 2008 22:09

jag har haft de snart 3år så jag vet hur de e o ha ständig huvudvärk

 
Ingen bild

Jessiie

8 april 2008 09:31

J, vem är du ? Är de ingenting som hjälper heller? kollat upp varför de är så?

Lotta, nej jag har inte kollat upp de. Jag vet inte vart gränsen går från huvudvärk till migrän? tycker detta är svårt. Jag måste iallafall söka en läkare o kolla upp detta.

hellyh, vad är de för skillnad på huvudvärk o migrän, du som har de menar jag?

Jenny, nej jag har inte kollat synen, men tycker inte att jag ser dåligt, men de kanske man borde kolla för att få veta de säkert?

 
Klara

Klara

8 april 2008 09:42

det är säkert inget farligt ;)

ha en trevlig dag

http://www.boxieblanche

 
Ingen bild

Jessiie

8 april 2008 09:52

klara, nej de är de säkert inte .. men har gått med de så länge .. så jag vet snart inte vad man ska göra? Då inga tabletter heller verkar :(
ha en bra dag själv ;)

 
Nina

Nina

8 april 2008 10:08

Kolla synen, det kan va de.
Eller så kanske du har nån typ förkylning som satt sig i huvudet liksom.
Gå till läkaren och kolla upp det, det är säkert inget farligt. :)

http://ninawikizz.blogg.se

 
Ingen bild

Hellyh

8 april 2008 10:31

Jag fungerar ju inte utan alla mina migränmediciner. När jag får anfall så
består dem av svår sprängande eller dunkande huvudvärk, värken sitter ofta i vid vänster ögat & hela den halvan av huvudet, attacken kan pågå mellan några timmar & flera dygn,
värken förvärras när man rör på huvudet,
man blir överkänslig för dofter, ljud & ljus
& pga detta mår man illa och kräks under attackerna. Innan jag fick mina medciner hade jag attacker i 3-4dgr, uppehåll i 1-2dgr & sedan attacker i 3-4dgr igen & så där höll det på non-stop i flera år. Dessa mediciner jag har nu dämpar anfallen & lindrar illamåendet, men det tar tyvärr inte bort attackerna helt.

 
Ingen bild

Jessiie

8 april 2008 11:28

Hellyh, så som du skriver upplever jag inte det, utan jag har mera ont, svårt att beskriva men jag upplever inte de sådär o jag mår inte illa. tack för dina svar iallafall ;)

 
Ingen bild

Hellyh

8 april 2008 12:06

Såg att ngn/ några skrivi om att det kan ha med synen att göra. Har du glasögon i dagsläget? Annars kan ju det vara en orsak & även om du har glasögon så kan ju din syn ha förändrats.

 
Ingen bild

Jessiie

8 april 2008 12:23

hellyh, nej jag har inga glasögon alls.
Kanske borde gå o kolla min syn om de har nåt med den att göra?

 
Ingen bild

j

9 april 2008 10:25

mina nack/axel muskler dom är stenhårda, har provat allt även en massa mediciner,o de e inte så kul. när man alltid har ont i huvudet o inget hjälper så blir man slut som människa,man orkar ingenting för till sist tar de på psyket tyvärr....tycker du ska gå till läkaren så du får de kollat.

 
Ingen bild

Jessiie

9 april 2008 10:53

J, jag förstår.
Svårt att skriva ditt namn? eller svara på vem du är ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards