Alla inlägg den 17 april 2008

Av J B - 17 april 2008 18:48

Ska iväg till Ullared om 1½vecka, ska bli skit skoj! Så har bokat stuga idag.


Hämtade Oliwer vid 14, de berättade att han vart väldigt trött idag, inte alls ätit någonting o han var super trött när vi kom hem med. Försökte med mellis men åt lite grann bara, ingen middag heller. Så nu äter ingen av mina fisar. Jobbigt tycker jag, vill ju gärna att de äter men vet endå att de gör såhär då de är dåliga. Åkte en sväng ut till Ö&B och handlade lite, in o handla lite mat till middagen medans älsklingen tvättade bilen. Barnen är klara för säng, Oliwer har även han nu feber, strax över 38 och Melanie strax under 39 :( Mega trötta är dem så de ska snart i säng.


Själv ska jag ta mig en lång varm dusch, har köpt bodyscrub som jag med ska fixa med, även fixa ansiktsmask, ska bli sköööönt. Sen blir de mys resten av kvällen i soffan.


Niklas, Oliwer & Melanie, NI är allt! jag älskar er! <3

Av J B - 17 april 2008 10:12

De vart 60minuters promenad, vi har precis kommit in. De känns i benen vill jag lova, men såå sköönt. Sen ringde även faster och berätta att min kusin fått en tjej igår. Alla mina 3 kusiner som fått barn detta år har fått tjejer! :)

Av J B - 17 april 2008 07:43

Vilken underbar morgon sol som lyser rakt in .. Vaknade redan vid 7 imorse av Oliwer, han fick sig välling o han somnade om. Kändes en aningen bra att vakna då för var pigg så somnade om gjorde jag inte alls, låg bara o slappa. Melanie har inte hållt på nåt på hela natten, sista gången jag var in till henne var igår kväll innan jag somnade. Kanon skööönt. De sover alla mina 3underbara fisar. Barnen ska snart väckas o Oliwer ska till dagis, jag o Melanie ska ta oss en promenad tänkte jag. Skönt att få röra på sig.

Ovido - Quiz & Flashcards