Alla inlägg den 21 april 2008

Av J B - 21 april 2008 20:21

Från o med ikväll så tog jag bort nappen för Oliwer då han bråkat massor ikväll o jag fått lov att säga till han gång på gång, utan att han lyssnat. De var en hel del protester medans jag gjorde han klar för säng, sen var de bara att lägga han o förklara att han blir utan o han fick sin välling. Tittade precis till han o han sover. Inte ett ljud har han sagt. Så nu ska de fortsättas med detta. Har pratat om detta flera gånger med han och när han fyllt 3år så ska han sluta med napp då han är en stor kille och att vi ska lämna nappen till grisarna på Mariebergsskogen och att han ska få välja ut en leksak, men de har inte riktigt funkat. Men när de gick så bra ikväll så nu så kommer jag fortsätta med detta, så blir att säga till på dagis att han inte ska ha nån napp på vilan på dagis.



Av J B - 21 april 2008 17:53

Vilket underbart väder, de har vart helt sjukt varmt idag.

Lekt ute idag, städat på balkongen. Melanie sov senare än vanligt, då ville Oliwer kika på film. Just nu är de Monsters Ink som gäller. Medans satt jag på balkongen och njöt i solen 1 timme. Helt underbart skönt. Jag mår mycke bättre idag så de är skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards