Alla inlägg den 23 april 2008

Av J B - 23 april 2008 19:16

Hämtade då barnen på dagis och hem åt mellis på balkongen för att sen gå ut o leka i de fina vädret. Vart massa bus och Oliwer hittade sig några killar att leka med. Efter 1½ timme gick vi in för att hinna träffa älsklingen lite innan han skulle iväg på match, gjorde sen mat och badning och nu är då barnen i säng. Då Oliwer inte sovit nåt idag så ville han sova tidigt. Jag själv ska snart hoppa in i duschen o sen invänta älsklingen.


Av J B - 23 april 2008 12:42

Var ju iväg till bergvik igår med älsklingen, hittade då en klänning/tunika som jag tyckte var fin men kunde inte bestämma mig igår om jag skulle köpa den. Vilket gjorde att jag åkte ut idag för jag fick bara lov att ha den och köpte även mig nya jeans, ett par som spanat in läänge. Jag fick på mig 27 i storleken, vilket jag inte kan minnas då jag hade sist. Sjuuuukt länge sen. I love it! Sen vart de även lite nya underkläder. Så nu ska jag kika lite tv o sen hämta hem barnen, blir då mellis på balkongen o myssa mys i solen.

Av J B - 23 april 2008 09:42

Nu är verkligen våren här på riktigt, de är så himla underbart väder så de finns inte.

Sovit väldigt dåligt inatt, sen kom då älsklingen o kröp ner och jag var riktigt trött imorse, tror någon mer var de, kommer totaldäcka ikväll efter din match älskling.

Lämnade barnen på dagis och tog mig en promenad på 30min, vart en kort promenad iallafall, huvudsakligen att jag rört på mig. Känner av i hela kroppen idag från all träning och promenad igår. Ska slappa lite till tvn och sen njuta av solen tills barnen ska hämtas.

Ovido - Quiz & Flashcards