Alla inlägg den 26 april 2008

Av J B - 26 april 2008 19:17

Hela dagen gick otroligt fort.

Skjutsade iväg älsklingen till sin match, sen åkte vi hem .. barnen fick sig lunch medans jag åt fruktsallad då jag inte alls var så värst hungrig, mest sugen på frukt så de fick bli min lunch. La Melanie i hopp om att sova en liten stund men de gjorde hon inte. Så vi åkte iväg för att kika på matchen. Där träffade vi även på svärmor, och svärfar ( som sovit över hos oss i natt för den delen ) På vägen hem så slocknade Melanie på en gång då vi satt oss i bilen. Oliwer hann slockna till även han innan vi kom till tivolit. Var inte alls mycke att hänga i julgran, åkte en karusell med barnen, Oliwer ville inte alls åka, så vart till att köpa klubba och sen valde de ballong som leksak. Hade fått pengar från både svärmor och svärfar. Tack himla snällt!

Slutligen åkte vi förbi ute på bergvik för att jag fick lov att byta mina nya jeans till en mindre storlek, då när jag satt på mig jeansen idag så var de alldeles för stora, så prövade nya jeans i båda storlek 26 & 25! Herregud jag fick liksom på mig 25 men de satt inte alls skönt så de fick bli 26or. Hem och göra mat, så nu är man mätt i magen. Barnen busar och resten av kvällen blir hur lugn som helst. Trött! * gääsp *

Av J B - 26 april 2008 10:06

Melanies ord för älskar dig! :) Min lilla fiis. <3


Jag är lite trött idag faktiskt, sen Oliwer slutade med nappen för 6dagar sen så har han börjat vakna otroligt tidigt på morgonen, redan innan 7 och de har han inte gjort förr så de är nackdelen med att han slutat med nappen men de blir väl kanske bättre, dock var de Melanie som vaknade tidigt imorse, så hon fick komma in o lägga sig i våran säng för jag var alldeles för trött för att gå upp 6:30.


Älsklingen har match idag och efter det blir de till att åka bort till tivolit och marknaden o kika, har ju lovat barnen att få åka karusell. Tacos o mys ikväll bara.


Wiiiho, happy! Jag är under 65 nu. -3,5.

Ovido - Quiz & Flashcards