Alla inlägg den 19 april 2008

Av J B - 19 april 2008 18:01

Ni är verkligen dåliga på att kommentera, så har inget jag vill dela med mig heller. Snokare!

Av J B - 19 april 2008 11:47

Gick ut o spendera en timme med att leka i sandlådan, gunga, åka rutschkana och sparka fotboll. Gick in för att äta lunch o de är nu gjort, precis lagt barnen. Jag själv ska ta mig en dusch och sen slappa lite i soffan, är liite trött idag.

Av J B - 19 april 2008 09:00

igår var vi ute o lekte i lekparken, för att sen gå ner o hämta ut paketet med kläder från H&M. Gick sen hem o vi beställde hemkörning igår. Resten av kvällen var slappa i soffan till tvn. Vart lite allt för sent inatt om jag får säga de, 02:30 tror jag vi somna. Oppps, älskling du är allt för underbar.

Vart uppe sen 8 nu och solen värmer helt sjukt mycke in här, nyss ätit frukost. Tänkte vi skulle ut o leka lite snart, gäller att passa på medans de är fint väder. Medans barnen sen sover middag så kommer älsklingen vara och kika på fotboll, sen ska vi ut till bergtvik efter det.

Ska ni göra idag?

Ovido - Quiz & Flashcards