Alla inlägg den 15 april 2008

Av J B - 15 april 2008 19:00

Ja minst sagt, vilken dag. Hämtade Oliwer på dagis och efter de åkte vi o handla mat, vart mcdonalds. Endå kalasdag liksom. Sen väntade Emma på oss här utanför utan Noah dock, vilket var synd. Men men.

Åt maten för att sen kom Moa, Isac & Tova. Vart en hel del bus o barnen har lekt så de var alldeles svettiga. Vart sen fika och mera bus efter det.

Sen vart de besök från mormor,morfar och morbror. Han fick ett bandymål o klubbor, puck o boll av dem, som han är helt toookig i. :)

Dagen har vart jätte bra och de tyckte även Oliwer. Han spelar för fullt i hallen nu min fiis, medans Melanie sitter här med mig. Hon har knappt ätit på hela dagen och feber har hon med så hon blir hemma imorrn oxå. Älsklingen med. Mina älskade sjuklingar! <3

Känns som man har ätit för flera månader fram över just nu .. känner mig riktigt äcklad.

Av J B - 15 april 2008 09:28

Idag blir min älskade fiis 3år! Grattis även på namnsdagen.  Och nej tog inte namnet Oliwer bara för att de är det på detta datum, fick reda på det några timmar efter att han fötts o hade redan bestämt namn då ;)

Jag & Melanie var in o väckte han imorse o sjöng för han, sen vart de paket öppning i soffan för dem båda. Han är just nu på dagis och Melanie är hemma. Älsklingen ligger o sover och är sjuk ;( Ska göra klart de sista här hemma o sen blir de till att fixa tårtan.


Ovido - Quiz & Flashcards