Alla inlägg den 9 april 2008

Av J B - 9 april 2008 17:25

Hela dagen har jag vilat, jag är så trött i kroppen så de är helt sjukt. Jag har ingen ork eller energi till någonting.

Värken har även satt sig i nacken så de gör förbannat ont.

Barnen bråkar o gör allt för att göra mamma tokig, lyssnar vad man säger? Vad är de ?

Jag är såå trött på allting nu så jag vill inte finnas mera!!!

Av J B - 9 april 2008 07:52

Även Melanie började hosta igår kväll en hel del, så fick hålla henne o tvinga i henne hostmedicin, då hon hatar att få flytande medicin, kändes inte alls skoj att tvinga i henne men resten av natten sov hon jätte bra o jag vaknade av älsklingens klocka imorse så inte alls vart upp inatt, vilket har vart kanon skönt. Kikar ut o de är snöblandat regn. :(

Ska äta lite frukost nu.

Ovido - Quiz & Flashcards