Alla inlägg den 27 april 2008

Av J B - 27 april 2008 18:51

Ja de vart inställt för Me and I. Trist, men inte mycke att göra åt.

Vart att äta mat ute idag, delifresh kycklingburgare från MAX, såå gott. Men nu sitter man här med skit ont i magen. Så de känns jävligt jobbigt.

Vill bara att de ska vara kväll så barnen får lägga sig, för just nu går dem verkligen mig på nerverna!! Inte så långt kvar innan de är läggdags, tack o lov.


BLÄ!

Av J B - 27 april 2008 08:59

Nej de gör jag verkligen inte!

Fattar inte hur man kan förändras sådär . . Man känner sig verkligen som luft. Men är de så de ska vara så kan de gott o väl vara så oxå. Jag orkar inte lägga energin på det de hela. Är precis som man inte existerar längre?

Är de så vänskap ska vara ? De är frågan jag ställer mig.


/ OFF!

Av J B - 27 april 2008 08:56

Med dig Niklas, du gör mig så OTROLIGT glad och lycklig. Vart 6 helt fantastiska månader med massa kärlek. Bästa månaderna någonsin.

Jag älskar dig så otroligt mycket darling!! <3

Av J B - 27 april 2008 08:52

* gääsp * Känner mig inte alls pigg. Idag gör sig huvudvärken till känna oxå. Men de är som de är, inge vidare väder heller. Depp humör typ. Hoppas på lite sool imorrn faktiskt.


Idag ska jag iväg på Me and I visning hos en annan än sist, ska bli kul att komma iväg en sväng.

Ovido - Quiz & Flashcards