Alla inlägg den 28 april 2008

Av J B - 28 april 2008 20:40

Yes den har gått otroligt fort.

Barnen fick lägga sig tidigt ikväll, redan vid 19, Oliwer hade inte sovit nåt på dagis och sen att vi ska upp tidigt imorrn. Måste göra klart allt inför resan imorrn, har även haft tradera auktioner som gått ut, så ska pyssla lite med det. Tjänade in 751kr denna gång. Så jag är nöjd!



Av J B - 28 april 2008 11:17

Plats: Hemma.
Gjort: Mys med Melanie.
Planer för resten av dagen: Slappa.
Humör/tankar: Trött efter en låååång natt. * gääsp *
Dagens musik: Låtarna på datorn.
Dagens frukost: Lättfil, kiwi och mûsli.
Dagens lunch: Pizza gjord på tunnbröd botten och massa grönsaker.
Dagens middag: Inte kommit så långt ännu, visar sig.

Av J B - 28 april 2008 09:12

Att de alltid ska bli nåt när man planerat in något. Ja Melanie har hållt låda hela natten i stort sett, mycke gråt o skrik och hög feber då den kom igår kväll när vi skulle lägga oss. * gäääsp *

Jag är riktigt trött idag, så har nyss lämnat Oliwer på dagis, han går 9-15 idag då de är enda dagen på veckan de ska vara på dagis, Melanie är självklart hemma med mig. Sitter i mitt knä nu och är jätte trötta båda två, så idag blir de en riktig mysdag med massa slappa o jag hoppas kunna sova en stund jag med när hon somnar sen.

De var min dag det, hade planerat in att ta en lång promenad till o från gymet o träna och sola. Så himla typiskt men de är inte mycke man kan göra åt. Bara hon piggnar på sig lite tills imorrn, då vi redan bokat stugan i Ullared. Så blir de nog bra.


Niklas, Du är de vackraste jag sett. Du är de finaste jag vet. Jag mår såå otroligt bra att ha dig nära mig. Du gör mig lycklig. Jag älskar dig!! Du & Jag baby! <3



Ovido - Quiz & Flashcards