Alla inlägg den 4 april 2008

Av J B - 4 april 2008 18:12

Var inte alls lika varmt ute som igår, blåste en hel del. :/ Så de vart lite bus i lekparken för att sen gå ner till affären o handla lite till middagen, köpte oss varsin glass. När vi sen skulle hem igen var de rent ut sagt svinkallt ute o blåste massor, solen hade försvunnit. Traska då hem o myste ner oss i soffan varav Melanie somnade på min mage. Sen kikade jag och Oliwer på lite tecknat medans hon sov. Var sen ute o sparkade lite boll innan älsklingen slutade. Åkte då iväg o köpte ny dammsugare. Mamma & "pappa" var sen hit för att ta med all skit som skulle till tippen. Skönt att få bort skiten. De hade även hämtat ut nya fotpallen som äntligen har kommit! ;) Så nu blir de en sen middag, väntar på maten som står i ugnen. Kycklinggratäng med fetaost. Muuuums. Är riktigt hungrig!

Resten av kvällen blir de lugnt, älsklingen ska iväg på träning, själv ska vi glo lite hockey.


Ha en trevlig kväll!

Av J B - 4 april 2008 10:43

Helt underbart att vakna upp till strålande solsken.

Vaknade gjorde jag av Melanie imorse vid 7:30 då fick hon komma in o mysa i sängen hos mig då Oliwer ännu sov, efter några minuter somnade hon om breve mig så självklart passade jag med på att somna om, vaknade 9:30 igen o då sov Oliwer ännu! :O De la sig endå strax efter 19 igår o sov så länge. Så har ätit lite frukost och busat, så vi ska alldeles strax klä på oss o kila ut o busa. Kan ju inte sitta inne när de är så undebart väder.

Längtar efter min underbara älskling nåt så otroligt mycke! Men äntligen helg o få ha han hemma o nära. Bara känslan av att se han ligga breve en när man vaknar. Lovely <3



Ovido - Quiz & Flashcards